کد خبر 426110
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

نخست وزیر انگلیس به اعضای کابینه خود هشدار داد اگر با طرح همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا موافق نیستند باید دولت را ترک کنند.

به گزارش مشرق، رویترز نوشت: "دیوید کامرون،" نخست وزیر انگلیس، به همه اعضای هیات دولت هشدار داد هرکس از طرح همه‌پرسی وی برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا حمایت نمی‌کند، باید از سمت دولتی خود استعفا دهد.

"کامرون" در حاشیه برگزاری اجلاس گروه 7 این سخنان را ادا کرد  و به همه اطمینان داد هیچ نرمشی برای لغو همه‌پرسی وجود ندارد. وی همچنین نشان داد تحمل مخالفت اعظای حزب محافظه‌کار را ندارد و بدون ملاحظات درون حزبی، مخالفان را از کابینه دولتی حذف می‌کند. "کامرون" در این باره گفت: اگر می‌خواهید بخشی از دولت باقی بمانید، باید دیدگاهی یکسان با اعضای آن داشته باشید و به تمرین مذاکره برای انجام همه‌پرسی احترام بگذارید. این تلاش‌ها در نهایت نتیجه‌ای موفقیت‌آمیز به دنبال خواهد داشت.

نمایندگان حزب محافظه‌کار انگلیس برای حمایت از "دیوید کامرون" در طرح خروج از اتحادیه اروپا دچار اختلاف نظر شده‌اند. نخست وزیر انگلیس به آنها اطمینان داد جایی برای مخالفت وجود ندارد و همه باید از طرح دولت حمایت کنند. قرار است همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اواخر 2017 (1396) برگزار شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس