کد خبر 425516
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

فرمانده گردان های سیدالشهداء(ع) از گروه های مردمی عراق از آزادی قریب الوقوع شهر بیجی از اشغال تروریست های تکفیری و اسارت هشت داعشی خبر داد.

به گزارش مشرق، یکی از فرماندهان گردان های سیدالشهداء از گروه های داوطلب مردمی از موفقیت این نیروها در اسارت هشت تروریست تکفیری در شهرستان بیجی در شمال استان صلاح الدین خبر داد.

فالح حسن الخزعلی گفت نیروهای داوطلب مردمی، هشت تروریست داعشی را در شهرستان بیجی در شمال صلاح الدین به اسارت گرفتند که یکی از آنها افغانی است و سرکرده هفت تروریست دیگر هم به شمار می رود.

بر  اساس گزارش الغدپرس، وی با اشاره به این که اسناد و مدارک زیادی در اختیار این تروریست هاست، از بازجویی از آنها برای رسیدن به هسته های تکفیری ها در بیجی خبر داد.

وی تصریح کرد نبردهایی که نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی انجام می دهند، هیچ فرصتی به داعشی برای پیشروی در بیجی نمی دهد و شهرستان بیجی به زودی آزاد خواهد شد.

نیروهای داوطلب مردمی عراق هفته گذشته موفق به پیشروی در بیجی شدند و باندهای تروریستی هم متحمل خسارت ها و تلفات سنگین شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسول ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    شما را به خدا قسم میدهم نگذارید این اسرای داعش آب خوش از گلویشان پایین رود.درست است که اسلام دین رافت ورحمت است اما بدانید این دررابطه با تروریستی که براحتی گلوی مسلمانان رابا کارد سلاخی میکندنیست .این داعشیان اگر اعدام نشوندوفرارکنندشماها درمقابل خداوندو پیامبراسلام(ص)ومسلمانان مسئولیدوباید پاسخگوباشید.یک دادگاه صحرایی تشکیل دهید وهمه را اعدام کنیدبه ضجه های رذیلانه شان هم توجه نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس