رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا گفت که نمی‌داند آمار اعلام شده در خصوص کشته شدن 10 هزار داعشی از کجا آمده است.

به گزارش مشرق، ژنرال "مارک ولش" در مصاحبه با شبکه "سی ان ان" گفت، نمی داند وزارت دفاع آمریکا با استناد به چه اطلاعاتی، ارزیابی کرده است که از آغاز عملیات هوایی ائتلاف بین المللی، 10 هزار داعشی کشته شده‌اند.

وی افزود: دقیقا نمی دانم که این رقم 10 هزار کشته داعشی از کجا آمده است. ما از همه توانایی های خود برای مشخص کردن اهداف احتمالی داعش استفاده می کنیم؛ این درحالی است که برخی مسؤولان وزارت دفاع آمریکا گفته‌اند که این آمار از خلبانان نیروی هوایی و نیروی دریایی گرفته شده است، و آنان ارزیابی می کنند که در هر عملیات هوایی چند نفر کشته شدند.

این ژنرال آمریکایی خاطرنشان کرد: داعش همچنان در صحنه نبرد تأثیرگذار است، عناصر این گروه هنوز می‌توانند به سوی رمادی پیشروی و از آب به عنوان سلاحی برای تهدید استفاده کنند؛ اگر نتوانیم همه این مسائل را متوقف کنیم، پیروز نخواهیم بود.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما vip ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    الهی جز جیگر بزنی امریکا که بچه های ملکه الیزابت را می کشی
  • امیر حسین ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ×××خخخخخخخخخخخخخخخ
  • سرباز خاکی ولایت ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    شیطانی که چند هزار سال عمر کرده این همه دروغ در طول عمرش نگفته که امریکا در این عمر سیصد سالش گفته .اونا مردم عادی بودن نه داعشی خودشون داعشو درست کردن حالا بیان نابودش کنن.مرگ بر امریکا دشمن زمانه ات را بشناس و با او مهربان نباش حتی با لبخندی ساده وظریف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس