کد خبر 425270
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

Lagatgram نسخه‌ی مود شده‌ی اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام است که نسبت به نسخه‌ی اصلی، دارای امکانات بیشتری همچون پوسته‌های مختلف، استیکرهای پیش‌فرض و ... است.

 به گزارش مشرق، تلگرام در بین کاربران ایرانی سریع‌ترین رشد آماری یک نرم‌افزار در سال‌های اخیر و حتی بیشتر از وایبر، لاین یا... را در کشور داشته است به طوری که در مدت کمی، بسیاری از کاربران ایرانی، این اپلیکیشن را دانلود کرده و بر اساس آمار رسمی تلگرام، بعد از چین، ایرانیان بیشترین کاربران این اپلیکیشن را تشکیل می‌دهند. تلگرام با تکیه بر امکانات فوق‌العاده بالا و متفاوت و همچنین پشتیبانی از استیکرها، به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت و به دلیل امکان ساخت استیکر برای آن نیز، امروز بیش از ده‌ها هزار استیکر برای این اپلیکیشن وجود دارد. اگر شما هم به این استیکرها علاقه‌مندید یا دوست دارید محیط تلگرام خود را کمی شخصی‌سازی کنید، Lagatgram اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود.

نسخه مود شده تلگرام با امکانات و استیکرهای بیشتر

Lagatgram یک نسخه‌ی مود شده از اپلیکیشن رسمی تلگرام است که عملکردی کاملا یکسان با نسخه‌ی اصلی برنامه دارد و در کنار تمامی این موارد، امکانات بیشتری را نیز در خود جای داده است. یکی از این قابلیت‌های جالب Lagatgram، امکان انتخاب تم و رنگ محیط برنامه است که می‌توانید از بین 8 رنگ مختلف، مناسب‌ترین گزینه را برای تلگرام خود انتخاب کنید. در منوی شکلک‌های این برنامه نیز، یک گزینه‌ی جدید به ردیف آخر اضافه شده است که در آن صدها استیکر مختلف و گزیده شده قرار دارد و می‌توانید با استفاده از آن به استیکرهای جذاب و متنوع، بدون دانلود‌های جداگانه دسترسی داشته باشید. سازندگان برنامه در پلی‌استور تاکید ویژه‌ای روی امنیت برنامه‌ی خود کرده‌‌اند و امکان تعیین کیفیت عکس‌های ارسال شده توسط شما، تعیین حداکثر حجم عکس‌های ارسالی، امکان تغییر رزولوشن ویدئوها و کم شدن حجم آن‌ها برای ارسال، وجود چند حالت آماده برای کیفیت ویدئوها، امکان مخفی‌سازی شماره تلفن و نمایش نام کاربری به جای آن و امکان مخفی سازی typing از دید افراد، تنها بخشی از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این اپلیکیشن هستند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.


نسخه مود شده تلگرام با امکانات و استیکرهای بیشتر

نسخه مود شده تلگرام با امکانات و استیکرهای بیشتر



منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیین ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    1 0
    هر کابر مبتدی میدونه با نصب نرم افزار های دستکاری شده در معرض خطر هک و جاسوسی قرار می گیره
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    خطر ناک نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس