کد خبر 424963
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۴

یکی از فرماندهان مطرح نیروهای داوطلب مردمی عراق از پاکسازی کامل منطقه ناظم الثرثار در شمال الرمادی از لوث تروریست های تکفیری خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المسله، "هادی العامری" دبیرکل سازمان بدر و یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی تاکید کرد منطقه ناظم الثرثار در شمال الرمادی به طور کامل از سیطره گروه تروریستی داعش آزاد شد.

به گفته منابع محلی، العامری خاطر نشان کرد نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی توانستند روز جمعه منطقه ناظم الثرثار در شمال شهر الرمادی را به طور کامل از سیطره گروه تروریستی داعش آزاد کنند،نیروهای عراقی همچنین به محاصره نیروهایی که در این منطقه بودند، پایان دادند.

فرماندهی عملیات بغداد هم پیشتر از پیشروی نیروهای امنیتی در شمال ناظم الثرثار در شرق الرمادی خبر داده بود.

سیطره نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی بر فرماندهی شهر بیجی

خبر دیگر این که، نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی بر فرمانداری شهرستان بیجی در استان صلاح الدین مسلط شدند.

هلاکت 65 داعشی و انهدام 16 خودرو

همچنین نیروهای فرماندهی عملیات سامراء و نیروهای داوطلب مردمی در چارچوب مرحله دوم عملیات لبیک یا حسین(ع) توانستند پنج پایگاه تروریست های داعش را منهدم کرده و 65 تروریست را به هلاکت برسانند. نیروهای عراقی همچنین 16 خودروی تروریست ها را منهدم کردند. در این عملیات یکی از سرکردگان باندهای تروریستی داعش در مناطق جزیره غرب سامراء زخمی شد.

هلاکت 13 تروریست داعشی در الحصیبه

خبر دیگر این که رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال(بغداد) عراق اعلام کرد 13 تروریست در عملیات نظامی در حصیبه شرقی تابع شهرستان الرمادی در الانبار به هلاکت رسیدند. فرمانده پلیس بغداد همچنین از انهدام سه خودروی داعشی ها و انهدام یک انبار مواد منفجره در این عملیات نظامی خبر داد.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی، چند منطقه در غرب  سامراء را از اشغال تروریست های تکفیری آزاد کرده که به قطع خطوط کمک رسانی به داعش در الانبار کمک می کند.

یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی در این باره گفت نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی از صبح جمعه به پاکسازی مناطق واقع در غرب سامراء پرداختند و منطقه اللاین و جزیره الاسحاقی و منطقه العوینات و منطقه المکیشیفه را آزاد کردند.

وی اعلام کرد تنها چند متر بیشتر نمانده است تا به دروازه جنوبی تکریت برسیم.

وی همچنین از انهدام سه خودرو حامل سلاح های سنگین و هلاکت 13 تروریست داعشی در این عملیات خبر داد.

گلوله باران مواضع داعش در مناطق الفحیلات، البودعیج وحصیبه

از سوی دیگر، وزارت دفاع عراق از گلوله باران مواضع تروریست های داعش در مناطق الفحیلات، البودعیج و حصیبه شرقی در الانبار خبر داد.

بر اساس این بیانیه، در این حملات، شماری از تروریست های داعشی به هلاکت رسیده اند.

همچنین در حمله جنگنده های ارتش عراق به مواضع تروریست های داعشی در منطقه الملاحمه در چارچوب عملیات الانبار، 25 تروریست به هلاکت رسیدند.

عملیات بغداد هم از هلاکت شش تروریست و انهدام 10 مخفیگاه آنها در عملیات فجرالکرمه خبر داد.

از سوی دیگر، ماجد الغراوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق تاکید کرد فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی نقش اساسی در وضع طرح های نظامی برای پاکسازی الانبار و صلاح الدین از اشغال داعش ایفا می کنند.

خبر دیگر این که،ستاد، سعد حمد القیسی فرمانده پلیس بیجی اعلام کرد نیروهای امنیتی با پشتیبانی نیروهای شجاع داوطلب مردمی، مناطق البعیجی و المالحه را آغاز کرده و نفوذ به مرکز منطقه الصینیه شهرستان بیجی را آغاز کرده اند.

العهد هم گزارش داد نیروهای امنیتی عراق و نیروهای داوطلب مردمی، منطقه جزیره الکرمه در استان الانبار در غرب عراق را از اشغال تروریست های داعش آزاد کردند.

هلاکت ده ها داعشی در غرب الرمادی

از سوی  دیگر وزارت کشور عراق از هلاکت 40 تروریست تکفیری در حمله هوایی به مواضع آنها در شهر القائم در غرب الرمادی خبر داد که در میان آنها چند سرکرده تکفیری ها و چند تروریست غیر عراقی به چشم می خورند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ahmad reza nazari ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    درودبرپاسداران اسلام
  • مهدي ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    اگر وفقط اگر تمام مردم مورد ظلم در سوريه و عراق و بحرين ويمن دلهيشان وافكارشان با هم يكي شود و آموزشهاي نظامي لازم را ببينند و در جهت كندن ريشه تروريسم از كشورهايشان مسمم تا پاي جان شوند اگر شما غباري از اين جانوران در اين منطقه ديديد به من فوحش بدهيد فقط همه با هم همدل هم فكر با بصيرت و عمل به تكليف نه نتيجه در مدت كوتاهي اين پرونده تروريستها در منطقه بسته خواهد شد
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    تکبیر
  • ناشناس ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    لطفا تصوير هم اضافه نمائيد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس