کد خبر 424954
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰

«زمانی برای خیانت» با استفاده از صحنه‌های بازسازی شده به جنایات گروهک دموکرات، مقر اصلی این گروهک در کردستان عراق و جنایات آن در سالهای گذشته می‌پردازد.

به گزارش مشرق، مستند  50 دقیقه‌ای «زمانی برای خیانت» با هدف بررسی جاسوسی هسته ای در ایران ساخته شده و سوژه اصلی آن یکی از کارشناسان هسته ای کشور است که طی تماس با گروهک جدایی طلب دموکرات، اطلاعات محرمانه ای در خصوص فعالیت‌ها و کارشناسانی که در نیروگاه آب سنگین اراک فعال بوده‌اند، به کشورهای غربی ارسال می‌کند و به واسطه این جاسوسی یکی از عملکردهای مهم این نیروگاه یعنی استفاده از آب سنگین در درمان بیماران سرطانی، به دلیل ممانعت از خرید تجهیزات مرتبط برای راه اندازی، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

« زمانی برای خیانت» با استفاده از صحنه های بازسازی شده به جنایات گروهک دموکرات، مقر اصلی این گروهک در کردستان عراق و جنایات آن در سالهای گذشته  اشاره می‌کند. از دیگر نقاط قوت این مستند نیز می‌توان به  تصویربرداری اختصاصی گروه مستندساز آن از مراکز هسته ای ایران اشاره کرد.

«زمانی برای خیانت» به کارگردانی امیر آرام شنبه 16 خرداد ماه، ساعت 23 از شبکه مستند پخش می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SMAH1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    چه جالب! همون زمانی که شبکه سه داره بازی والیبال ایران رو پخش می کنه! و همون زمانی که شبکه ورزش داره بازی فینال باشگاه های اروپا رو پخش می کنه! احتمالا شبکه IFILM و نمایش هم بهترین فیلم هاشون رو پخش می کنند! آیا این مستند(از نظر صدا و سیما) ارزش دیدن داره؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس