کد خبر 424836
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: بعید می‌دانم وزیر ورزش و جوانان یا معاونش بخواهند با توجه به زمان اندک، تغییراتی در هیئت مدیره استقلال ایجاد کنند.

به گزارش مشرق،‌ رضا صادق‌‌پور عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اظهار نظر نصرالله سجادی مبنی بر ایجاد تغییرات در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: امیدوارم آنچه خیر و صلاح باشگاه است، انجام شود اما بعید می‌دانم وزیر ورزش یا سجادی بخواهند با توجه به زمان اندک، تغییراتی ایجاد کنند. صحبت ما به این معنا نیست که تغییرات صورت نگیرد، بلکه بحث این است که زمان کوتاهی در اختیار داریم.

وی افزود: به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال خوشحال می‌شوم که چیزی که به سود استقلال باشد، صورت بگیرد. طبق وظیفه و تکلیفی که شد، به مجموعه استقلال آمدیم اما قرار نیست برای همیشه در این مجموعه حضور داشته باشیم.

صادق‌‌پور در خصوص مذاکره مقداد نجف‌نژاد با علیرضا منصوریان برای سرمربیگری استقلال و اینکه گفته می‌شود منصوریان لیست فصل بعد خود را تحویل داده است، گفت: در رسانه‌ها متوجه مذاکره نجف‌نژاد با منصوریان شدم و هنوز جلسه‌ هیئت مدیره تشکیل نشده که بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس