کد خبر 424602
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

بيانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي امام خامنه اي در مراسم بيست و ششمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) بازتاب گسترده اي در رسانه هاي عربي داشت.

بازتاب سخنان رهبری در رسانه هاي عربي
به گزارش مشرق، شبکه المنار با انتخاب تيتر اصلي براي سخنان مهم مقام معظم رهبري با عنوان "امام خامنه اي : مسلمانان فريب بازي دشمن را نخورند"، به پوشش کامل سخنان معظم له پرداخت.

امام سيد علي خامنه اي تاکيد کرد قدرت و پيشرفت ملت ايران، سبب ترس و عقب نشيني طرح هاي استکبار جهاني شده است که از توطئه چيني عليه آن دست برنخواهد داشت.

امام خامنه اي خواستار نفي و طرد اسلام آمريکايي شد که هدف از آن از تفرقه افکني و ايجاد اختلاف ميان مسلمانان است، ايشان تاکيد کردند که مساله فلسطين، مورد اهتمام و توجه باقي خواهد ماند و هر اندازه دشمن آمريکايي و صهيونيستي براي فتنه افکني و شعله ور کردن جنگ ها تلاش کنند، اين مسائل هرگز ما را از حمايت از مساله فلسطين و مقاومت لبنان، يمن و بحرين باز نخواهد داشت.

امام خامنه اي از پايبندي ملت ايران به اصول امام خميني(ره) و ايمان راسخ آنها به اين که آمريکا، شيطان بزرگ است، سخن گفتند.

معظم له همچنين درباره خطر تحريف شخصيت و اصول امام خميني(ره) که مبتني بر ايمان به اسلام ناب محمدي بود، هشدار دادند و تاکيد کردند شيوه امام خميني(ره) در حمايت از مقاومت در لبنان و فلسطين و ملت هاي مسلمان مستضعف ادامه خواهد يافت.

پايگاه خبري الفرات
پايگاه خبري الفرات عراق نيز با انتشار سخنان مقام معظم رهبري در سالروز ارتحال امام خميني(ره) به بخش هايي از بيانات معظم له درباره جريان هاي تکفيري داعشي در سوريه و عراق اشاره کرد.

الفرات نوشت آيت الله خامنه اي اعلام کرد به همان اندازه که با جريان هاي داعشي در سوريه و عراق مخالفيم، با رفتارهاي ظالمانه پليس آمريکا هم مخالف هستيم.

اين رسانه نوشت آيت الله خامنه اي تاکيد کرد صحت مواضع امام خميني(ره) مبني بر عدم اعتماد به وعده هاي قدرت استکباري براي ما اثبات شده است.دشمن مي خواهد بار ديگر ايران را تحت سلطه خود قرار دهد، اما ملت همچون سد مستحکمي در برابر آن خواهد ايستاد.

پايگاه خبري العهد
پايگاه خبري العهد هم با پوشش سخنان مهم حضرت آيت الله خامنه اي در مراسم بيست و ششمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) نوشت : امام خامنه اي گفتند جهاد امام خميني(ره)، صرفاً جهاد سياسي و اجتماعي يا جهاد فکري نبود، بلکه همراه با همه اين جهادها، جهاد دروني، جهاد با نفس، پايبندي به ارتباط مستمر و دائم با خداي متعال هم بود.

امام خامنه اي تصريح کردند قدرتمندان دغل‌باز عالم دست از طمع خود برنداشتند. چشم برنداشتند، فقط آن وقتي عقب خواهند نشست که شما ملت ايران آنچنان قدرتي پيدا کنيد، آنچنان پيشرفتي پيدا کنيد که اميد آنها قطع شود

بر اساس گزارش العهد، امام خامنه اي گفتند امروز هم جريان منحرف داعش و القاعده و امثال اينها مورد حمايت آمريکا و اسرائيل هستند و هم بعضي از جريان هاي به نام اسلام و بيگانه از عمل اسلامي و فقه و شريعت اسلامي.

امام خامنه اي گفتند ما نمي توانيم به وعده هاي مستکبرين اعتماد کنيم، ما فقط بر خداوند تکيه مي کنيم.

امام خامنه اي خاطر نشان کردند امروز به همان اندازه که با رفتار جريان هاي وحشي مخالفيم، با همان اندازه با رفتار ظالمان پليس فدرال آمريکا در داخل کشورشان مخالفيم. اينها همه مثل هم هستند

امام خامنه اي بر حمايت مستمر از مساله فلسطين به عنوان يک مساله محوري تاکيد کردند و گفتند اين مساله هرگز از دستورکار ايران خارج نخواهد شد.

امام خامنه اي گفتند مسئله تفرقه دنياي اسلام يکي از سياست هاي اصلي استکبار است. جمهوري اسلامي ايران از اول نسبت به اين مسئله اختلاف مذهبي يک نگاه کاملا يکساني داشت. ما با برادران فلسطيني که سني هستند همانطور عمل کرديم که با برادران شيعه حزب الله.

شبکه الميادين
شبکه الميادين هم به پوشش گسترده بيانات مهم امام خامنه اي در مراسم سالگرد ارتحال امام خميني(ره) در حرم مطهر آن امام راحل پرداخت.

اين شبکه به نقل از مقام معظم رهبري اعلام کرد : اسلام داعشي به جنايات صهيونيست ها و آمريکايي ها توجهي ندارد. ما نمي توانيم بر وعده هاي مستکبرين تکيه و به آنها اعتماد کنيم.

 الميادين همچنين به نقل از امام خامنه اي اعلام کرد امام خميني(ره)، عنوان شيطان بزرگ را براي آمريکا به کار برد و از بن دندان اعتقاد به اين قضيه داشت که آمريکا شيطان بزرگ است.امام خميني(ره) با آمريکا مخالف بود و از فلسطين و مساله فلسطين دفاع مي کرد. بر اساس گزارش الميادين، آيت الله خامنه اي تاکيد کردند امروز به همان اندازه که با رفتار جريان هاي وحشي مخالفيم، با همان اندازه با رفتار ظالمان پليس فدرال آمريکا در داخل کشورشان مخالفيم. اينها همه مثل هم هستند.
منبع: نامه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    درود بر رهبرم و رهبر مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    درود بر رهبر عزیزمون امام خامنه ای . خدا حفظشان کند
  • حسین ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    قربون دهنت آقا که حرف حق و دل می زنی و بر دل می شینه. خدا حفظت کنه
  • افشین تهران ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    0 0
    خداوند سایه این رهبر و امام شایسته و هوشیار را از سر مسلمین کم نکند.
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    درود بر رهبر با بصیرت. امام خامنه ای.ما اهل کوفه نیستیم و تاریخ تکرار نخواهد شد
  • وحید ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    لبیک یا امام خامنه ای ... درود خدا بر شما .
  • یامهدی عج ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    آقا>>>>ما اجازه نمی دهیم----هیهات من الذله
  • ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام ودرود خدا بر ولی نعمتمان امام خامنه یی خداوند حفظش کنه ومارا قدر دان این نعمت بزرگ قراربده
  • عبدالرحمن ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    امام خامنه ای حامی مستضعفین جهان و رهبر شیعیان جهان
  • محمد ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    سلام با صحبتهاي رهبر عزيزم قلبم آرام ميگيرد رهبر عزيزم ما تا آخر پيماني كه باامام بسته ايم وفادار وپشتيبان ومنتظر عوامل تان هستيم . خديا عزت رهبرعزيزمان را افزون فرما
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    درود بر رهبرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس