کد خبر 424108
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

یک مقام یوفا پیشنهاد کرد اروپا از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ کنار کشیده و خود مسابقاتی را جایگزین این رویداد مهم بین‌المللی کند.

به گزارش مشرق، تنش و چالش‌ها بعد از انتخابات ریاست فیفا که جمعه شب در زوریخ سوئیس انجام گرفت، همچنان میان یوفا و فیفا، دو سازمان عالی فوتبال جهان به قوت خود باقی است. در تازه‌ترین واکنش به فساد‌هایی که در سطح فدراسیون جهانی فوتبال به وجود آمد و یوفا به آن معترض شد و حتی رای مخالف به سپ بلاتر، رئیس ابقا شده فیفا داد، پیشنهاد شده، اروپایی‌ها از حضور در مسابقات جام جهانی روسیه کنار کشیده و خود مسابقاتی را جایگزین کنند.

آلن هانسن، عضو 66 ساله و دانمارکی هیات رئیسه یوفا پیشنهاد کرد کشورهای اروپایی که به میزبانی روسیه اعتراض دارند، مسابقات دوره بعدی جام جهانی را بایکوت کرده و خود با استفاده از تیم‌های معتبر آمریکای لاتین تورنمنتی را برگزار و جایگزین کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    یه خورده دوراندیش باشیم میفهمیم که همه این اتفاقات جنبه سیاسی داره و با دستور آمریکا میخوان این جام جهانی در روسیه برگزار نشه و اگر هم برگزار بشه با حرف و حدیث باشه ، آمریکا میخواد با این کار یه ضربه شست دیگه به روسیه بزنه ، البته روسیه هم که دائم المنزوی ....!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس