کد خبر 423748
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (ع) اعضای یک تیم تروریستی که برای اقدامات خرابکارانه وارد ایران شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، روابط عمومی وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای با اعلام این خبر اعلام کرد: در اعترافات به عمل آمده از دستگیرشدگان مشخص شد آن‌ها با توجه به وقایع هتل تارای شهرستان مهاباد به منظور انجام عملیات ایضایی و انفجار برای گسترش بحران، ترور و کشته‌سازی و انتصاب آن به نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت تحریک افکار عمومی علیه نظام وارد کشور شده بودند که به یاری خداوند متعال قبل از هرگونه اقدامی شناسایی و توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) در وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

شایان ذکر است از این تیم 4 نفره مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف و ضبط شده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایرانی ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    دعای خیر امام عصر (عج) همیشه همراهان ای سربازان جان بر کف امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری . بارالها عزت و پیروزمندی این سربازان اسلام و وطن را مستدام بدار و توفیق خدمت و جان دادن در راه دینمان ، کشورمان ، ملتمان ، رضایت امام زمانمان و سربازی مقام معظم ولایت را به ماهم عطا فرما ، که خود بهتر از هرکس واقفی قلبمان فقط برای اسلام،ایران،امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان میتپد .
  • محمدعلي رييسي ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    خداوندياورسربازان گمنام امام زمان است چراكه ارامش وامنيت امروز كشورعزيزمان مديون تدبيروتجربه مقام معظم رهبري وچشمان بيدارنيروهاي جان بركف وزارت اطلاعات است . ياعلي
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    من که باور کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس