محمد ولی رفعتی جانباز فرهنگی 20 درصد دوران دفاع مقدس شهرستان بیجار امروز دوشنبه در سن 58 سالگی به دلیل خون ریزی مغزی درگذشت و به لقا الله پیوست، اما او پیش از فوت وصیت کرده بود اعضای سالم بدنش را هدیه کنند و چنین شد که اعضای بدن وی، جان 5 بیمار را نجات داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد ولی رفعتی معلم مدارس آموزش و پرورش شهرستان بیجار در سال 66در عملیات نصر 6 به افتخار جانبازی نایل شده بود.

این جانباز فرهنگی در طول خدمت خود در آموزش و پرورش شهرستان های بیجار و سنندج در بخش های مختلف اداری، آموزشی و تربیتی فردی فعال، مخلص و کوشا بود.

وی وصیت کرده بود قبل از فوت، اعضای بدنش را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کنند در همین راستا پنج عضو بدن وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

محمد ولی رفعتی در سال 1337 در شهرستان بیجار دیده به جهان گشود و پس از گذراندن دوران تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دانشسرای مقدماتی وارد آموزش و پرورش بیجار شد و پس از 30 سال خدمت، پنج سال پیش به افتخار بازنشستگی نایل گردید.

تا کنون چند جانباز و اعضای خانواده شهدای بیجاری از جمله خانواده شهیدان نظامپور، نجفیان، امان الهی و قائمی پس از فوت عزیزانشان قسمت هایی از بدن آنان را اهدا کرده اند.

پیکر این جانباز امروز دوشنبه با حضور مردم شهید پرور شهرستان بیجار تشییع و در ارامستان شهر به خاک سپرده شد.

شهرستان بیجار در شرق استان کردستان واقع شده است و بیش از 450 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    جانباز جانبخش! خدایش رحمت کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس