قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه استکبار کمر بسته در انتخابات خبرگان نفوذی وارد کند، گفت: نقش بسیار مهم اصل ولایت فقیه در بیداری اسلامی و در دنیا عامل این نقشه است.

به گزارش مشرق، اسدالله بادامچیان یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان جنوبی اظهارکرد: امسال که به عنوان سال همدلی و همزبانی انتخاب شده، نیروهای موثر نظام را دور هم جمع کرده ایم و به دنبال همگرایی در مشترکات هستیم.

وی بیان کرد: بر این اساس از اواخر سال گذشته بحث شد که در استان ها نیز همین گونه باشد و در این راستا مراسم های مختلفی برگزار شد و من نیز مسئول همگرایی استان ها هستم.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، گفت:امسال سال مهمی برای کشور است چرا که انتخابات و مسائل منطقه، مذاکرات و شرایط پس از مذاکرات را پیش رو داریم.

نقشه دشمن برای ورود افراد نفوذی به انتخابات خبرگان

بادامچیان با تاکید براینکه امروز دنیا در پیچ تاریخی مهمی است و باید در مشترکات همه با هم کار کنیم، عنوان داشت: یکی از اتفاقات مهم امسال انتخابات مجلس خبرگان رهبری بوده که استکبار کمر بسته در آن نفوذی وارد کند چرا که معتقد است این دور از مجلس خبرگان تاثیر به سزایی در مسائل روز خواهد داشت.

وی اضافه کرد: نقش بسیار مهم اصل ولایت فقیه در بیداری اسلامی و در دنیا سبب شده که دشمنان بخواهند عناصر خرابکار و نفوذی را وارد مجلس خبرگان کنند، در این زمینه باید هوشیار عمل کنیم تا جلوی نقشه های استکبار را بگیریم.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: سیاست حزب موتلفه این است از فهرستی که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت معرفی کنند حمایت کند.

 وی بیان داشت: تقریبا ما با نیروهای اصولگرا به یک وحدت رسیده ایم که از کاندیداهای جامعتین حمایت کنیم.

بادامچیان همچنین بر حساس بودن انتخابات مجلس دهم نیز تاکید کرد و افزود: مجلس دهم در حالی در حال تشکیل است که دنیا در یک بحران قرار دارد و نظام به مرز چهل سالگی نزدیک می شود.

وی با اشاره به اینکه ما در این سالها پیروزی های بزرگی داشته ایم، بیان داشت: کشوری که روزی برای کوچکترین مسائل خود نمی توانست تصمیم گیری کند امروز بعد از سی و چند سال به اقتدار و عظمتی رسیده که در استقلال آن کسی شک ندارد و گروه ۱+۵ در دنیای قدرت با ما مذاکره می کنند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی می داند که نمی تواند به ما حمله کند و می داند تحریم ها فایده ای ندارد، بیان کرد: دشمن می کوشد در جریان انتخابات به افراد لیبرال که پایبندی زیادی به نظام ندارند، کمک کند که باید بسیار هوشیار باشیم.

مجلس دهم مجلسی برای حل مسائل جاری کشور و کمک دولت باشد

 بادامچیان با بیان اینکه مجلس دهم ما باید مجلسی برای حل مسائل جاری کشور و کمک دولت باشد، تاکید کرد: این مجلس باید بتواند خط ولایت را بشناسد و هماهنگی بین خط ولایت و ارزش های اسلامی داشته باشد و تکامل آزادی و استقلال و جمهوری اسلامی را فراهم کند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: مذاکره یک امر عادی  بوده اما محتوای مذاکره مهم است.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در جریان این مذاکرات خیلی ها تلاش کردند ما را فریب دهند، بیان داشت: الان به تفاهم لوزان رسیده اند و لوزان هرچند یک بیانیه رسانه ای بود ولی آنقدر مهم بود که در عرض ۴۸ ساعت تمامی رسانه های دنیا را تسخر کرد.

بادامچیان ادامه داد: نتایج مذاکرات اقتدار ایران را می رساند و بعضی ها نمی خواهند این مسائل را به مردم بازگو کنیم.

کار آمریکایی های بعد از لوزان ناشیانه ترین عمل سیاسی بود

وی با اشاره به اینکه  بعد از لوزان آمریکا به این نتیجه رسید که ایران برنده اصلی ماجرا بوده است، عنوان کرد: در این راستا اکنون بازی نمایشی را  شروع کرده اند که کنگره و سنای آمریکا تایید کننده در مذاکرات باشند.

وی بیان داشت: این عمل آمریکایی ها ناشیانه ترین کارسیاسی است چراکه رئیس جمهور خود را بی حیثت کردند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آمریکا با این ناشی گری سیاسی حتی ۱+۵ را بی ارزش کرد.

بادامچیان با تاکید بر اینکه توافق با آمریکایی ها باید به شرط این باشد که ما هیچ نقطه ضعفی مثل پروتکل الحاقی نداشته باشیم، گفت: پذیرفتن پروتکل الحاقی خلاف مجلس است و وقتی یک پروتکلی در مجلس رد شده پذیرش داوطلبانه غلط است.

وی تاکید کرد: اگر آن ها تمام حقوق ما را بدهند ما استفاده می کنیم ولی اگر هم توافق نشد باز هم موضوع مهمی نیست چراکه ما چندین سال است این رویه را ادامه می دهیم.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: ما نبرد سیاسی با آمریکا داریم که باید هوشیار باشیم تا این نبرد را به فرصت تبدیل کنیم.

بعید است که اصلاح طلبان در جریان انتخابات به وحدت برسند

بادامچیان با تاکید بر اینکه همه جریان ها حق حضور در انتخابات را دارند و مدتی است که کارهای فعالانه خود را آغاز کرده اند، بیان داشت: این از جهتی مثبت است چراکه باعث پرشور شدن انتخابات می شود اما اگر  تنازعی و تخریب در بین باشد، اصلا خوب نیست.

وی اضافه کرد: بعید است  اصلاح طلبان در جریان این انتخابات به وحدت برسند اما احتمال دارد که به سازش برسند و این بستگی دارد که طرفشان در اصولگرایان چه شرایطی دارد.

وی تصریح کرد:عموما اصولگران راحتر به وحدت می رسند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس