کد خبر 423036
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

سرمربی بارسلونا پس از قهرمانی تیمش در رقابت‌های کوپا دل‌ری به تمجید از هافبک باسابقه و مهاجم آرژانتینی‌اش پرداخت.

به گزارش مشرق، لوئیس انریکه که شاگردانش بامداد امروز (یکشنبه) در فینال جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 3 بر یک از سد اتلتیک بیلبائو گذشتند و پس از قهرمانی در لالیگا دومین جام فصل را از آن خود کردند، در مورد دریبل تحقیرآمیزی که مهاجم برزیلی‌اش در جریان این بازی زد و متعاقب آن تمارض کرد و همین باعث عصبانیت بازیکنان بیلبائو شد، گفت: در اسپانیا با چنین حرکاتی به خوبی برخورد نمی‌شود و اگر من هم بازیکن بیلبائو بودم شاید چنین برخوردی و حتی بدتر از آن را انجام می‌دادم ولی باید این را درک کنیم که این چیزها در برزیل عادی است. باید نیمار را توجیه کنیم که اینجا اسپانیاست و فرهنگ فوتبالی متفاوتی دارد.

وی همچنین با احترام به حریف و هواداران آن عنوان کرد: جای تأسف دارد که این بیلبائو به عنوان قهرمانی نرسید و برای‌شان در آینده آرزوی موفقیت دارم. به نظرم اتلتیک بیلبائو سزاوار کسب جام بود و هوادارانش هم فوق‌العاده بودند.

سرمربی بارسلونا که حالا شاگردانش فاصله چندانی با کسب سومین قهرمانی خود ندارند، افزود: ما تاکنون در این فصل دو جام قهرمانی کسب کرده‌ایم و حالا به دنبال سومین جام هستیم. ما در این تیم به لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی هستیم ولی در مورد اینکه «شکست‌ناپذیر» هستیم باید بگویم که این واژه ترسناکی است و بهتر است بگویم در فوتبال وجود ندارد.

انریکه همچنین با تمجید از مهاجم آرژانتینی تیمش که دو گل زد و گل اولش هم بسیار استثنایی بود، گفت: ما به دیدن این مسی عادت داریم. خیلی خوش‌شانسیم که هر روز او را در تمرینات خود می‌بینیم. گل اول او که سه بازیکن مستقیم خود را به زیبایی پشت‌سر گذاشت و بعد به سمت دروازه شوت زد، از کهکشانی دیگر بود. بی‌صبرانه منتظر دیدن فیلم این گل هستم. مسی بهترین بازیکن جهان است.

وی در تمجید از هافبک باسابقه تیمش که در پایان فصل پس از 24 سال از بارسلونا جدا خواهد شد، اظهار داشت: اهمیت ژاوی در تاریخ باشگاه بارسلونا بیشتر از هر جام و نشانی است. او جشن قهرمانی‌های زیادی را با بارسلونا تجربه کرده است و حالا می‌خواهیم با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ژاوی را بدرقه کنیم. فصل گذشته هم جای تأسف داشت که کارلس پویول بدون جام خداحافظی کرد.

لوئیس انریکه در مورد هافبک ملی‌پوش تیمش که در دقیقه 56 به دلیل مصدومیت جای خود را به ژاوی داد، تأکید کرد: امیدوارم مصدومیت اینیستا جدی نباشد و او را برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین داشته باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس