کد خبر 422945
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲

معاون صدر اعظم آلمان خواستار اصلاح اتحادیه اروپا و همکاری کشورهای عضو این اتحادیه در این راستا شد.

به گزارش مشرق، "زیگمار گبریل" معاون صدر اعظم آلمان و وزیر اقتصاد این کشور در مقاله ای که در نشریه "بیلد" به چاپ رسیده است از اروپایی با سرعت های مختلف حمایت کرده و تاکید کرد که یک اروپای قدرتمند به کشورهایی نیاز دارد که حرکت می کنند. 28 کشور عضو اتحادیه اروپا نمی توانند همه همواره و در زمان برابر همه چیز را مشترکا انجام دهند. ما در اروپا به شجاعت بیشتر برای سرعت های مختلف در زمینه همکاری ها نیاز داریم.

وی افزود: برخی کشورها بخصوص فرانسه و انگلیس باید جلوتر  حرکت کرده و جلودار باشند. کشورهای دیگر می توانند به دنبال آن ها حرکت کنند. همه نیاز نیست با هم همراهی کنند. اما در عین حال تعمیق همکاری ها زیر چتر اتحادیه اروپا ضرورت دارد.

"زیگمار گبریل" خواستار یک بیداری و شروع جدید در اروپا شده و تاکید کرد که تکالیفی که در پیش روی ما قرار دارند بسیار بزرگ است که هر کشوری به تنهایی برای حل آن ها بسیار کوچک است. این مسئله همچنین برای آلمان قدرتمند هم صدق می کند. بنابراین زمان آن رسیده که اروپا را اصلاح کنیم به گونه ای که این اتحادیه اجتماعی تر و عادلانه تر شود. برای این منظور حمایت های بیشتر از طرف کشورهای عضو ضرورت دارد.

معاون صدر اعظم آلمان همچنین تاکید کرد که عدالت باید یک مسئله مرکزی در اتحادیه اروپا باشد. از رشد اقتصادی در اروپا باید حمایت شود تا بخصوص بتوانیم به حل مسئله بیکاری جوانان کمک کنیم.

وی افزود: در ضمن باید با دلایل پناهندگی افراد مبارزه شود و پناهندگان به صورت عادلانه در اروپا تقسیم شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس