انتشارات سوره مهر با همکاري حوزه‌هاي هنري استانها، کتابهاي جديدالانتشار خود را در استانهاي مختلف کشور رونمايي مي‌کند. <BR>

به گزارش مشرق به نقل از مهر، اين انتشارات در ادامه برگزاري مراسم رونمايي کتاب در سال‌هاي قبل، در سال جاري با همکاري حوزه‌هاي هنري استان‌ها، در کنار رونمايي تعدادي از کتاب هاي خود در تهران، عناوين مختلف آثار خود را در استان‌هاي مختلف رونمايي مي‌کند.

براساس اين طرح رمان بلند "جاده جنگ" که به تازگي جلد پنجم آن و چاپ دوم جلد اول آن منتشر شده، در شهر مقدس مشهد رونمايي خواهد شد. مراسم رونمايي از رمان "حافظ هفت" براساس سفر مقام معظم رهبري به استان فارس نوشته اکبر صحرايي در شيراز و"ارديبهشتي ديگر" شامل خاطرات عبدالمجيد خزايي نيز در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
همچنين قرار است کتاب هاي "يک وجب و چهار انگشت" خاطرات آزاده عظيم حقي و "زمين ناله مي کند" خاطرات محمود شيرافکن در استان هاي گيلان و مازندران رونمايي شود.
جلد ششم "نمايش هاي ايراني" با موضوع نمايش هاي دفاع مقدس نوشته صادق عاشورپور، چاپ دوم "لشکر خوبان" نوشته معصومه سپهري و "پايي که جا ماند"، خاطرات روز شمار سيد ناصر حسيني پور آزاده و جانباز از جزيره مجنون و اردوگاه هاي مخفي اسراي ايراني در تکريت از ديگر کتاب‌هاي سوره مهر هستند که به ترتيب در استان هاي همدان، آذربايجان شرقي و کهکيلويه و بويراحمد رونمايي مي‌شوند.
مراسم بازخواني کتاب "پنهان زير باران" خاطرات سردار علي ناصري نوشته سيد قاسم ياحسيني نيز از جمله برنامه هاي سوره مهر در سال جاري است که در استان خوزستان برگزار خواهد شد. در اين طرح تعدادي از کتاب هاي سوره مهر که در چند سال اخير رونمايي شده‌اند نيز به بهانه تجديدچاپشان رونمايي مي‌شوند.
کتاب "بابانظر" خاطرات شهيد محمدحسن نظرنژاد در شهر مشهد، کتاب "شنام" خاطرات خود نوشت کيانوش گلزار راغب در شهر همدان و کتاب "پاسياد پسر خاک" زندگي‌نامه حجت الاسلام و المسلين علي اکبر ابوترابي فرد نوشته محمد قبادي به بهانه انتشار چاپ دوم و تقدير در مراسم کتاب سال، در شهر قزوين رونمايي مي شوند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس