کد خبر 422627
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني حضور زائران در عتبات عاليات را آسيب شناسي كرد و اظهار داشت:مروز دشمنان از ارتباط دو ملت ايران و عراق عصباني هستند و يكي از آسيب‌ها اين است كه زائران اگر به اين مسئله مهم توجه نكنند و آگاهي نداشته باشند دشمنان به اهداف شوم خود دست پيدا مي‌كنند.

 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در جلسه روحانيون و مداحان كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات با اشاره به برخي فضائل زيارت امام حسين (ع) كه با ۱۰۰۰ حج و عمره برابر است، حضور زائران در عتبات عاليات را آسيب شناسي كرد.

وي تبليغات مسموم دشمنان قسم خورده اهل بيت (عليهم‌السلام) را يادآور شد و اظهار داشت: امروز دشمنان از ارتباط دو ملت ايران و عراق عصباني هستند و يكي از آسيب‌ها اين است كه زائران اگر به اين مسئله مهم توجه نكنند و آگاهي نداشته باشند دشمنان به اهداف شوم خود دست پيدا مي‌كنند.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق افزود: اختلاف ميان شيعه و سني از گذشته به وسيله دشمنان طراحي شده است و امروز به عنوان يك مسئله پررنگ ديده مي‌شود و زائران بايد كاملا نسبت به اين مسئله هوشيار باشند و به هيچ وجه به آن دامن نزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني عنوان كرد: جنگ چندين ساله ايران و عراق از سوي استكبار جهاني طراحي و به وسيله صدام اجرا شد و بايد توجه كرد، اين جنگ ربطي به مردم عراق ندارد زيرا ملت عراق نيز از اين جنگ خسارات فراواني ديدند و بايد به گونه اي عمل كرد كه آثار منفي اين موضوع كاملا برطرف شود و دلها به يكديگر مهربان‌تر شود.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق افزود: كشور عراق يك كشور مستقل و داراي مقررات خاص است و بايد زايران همه مقررات آن را رعايت كنند و به قوانين احترام بگذارند تا دشمنان نتوانند در اين زمينه تبليغ سوء كرده و مردم عراق را به ملت ايران بدبين كنند.

منبع: حج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس