کد خبر 422490
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۵

رهبر حزب صهیونیستی «خانه یهود» اظهار داشت که اکثریت قاطع صهیونیست ها از موضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات هسته ای با ایران حمایت می کنند.

به گزارش مشرق، نفتالی بنت در گفتگو با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در پاسخ به این سوال که آیا با تهدید بزرگ بودن ایران که نتانیاهو مدعی آن است، موافق است یا نه؟، گفت: بله.اکثریت قاطع اسرائیلی ها از موضع نخست وزیر درباره ایران حمایت می کنند.
 
وی درباره مذاکرات هسته ای و احتمالی رسیدن به یک متن توافقی افزود: اگر توافقی صورت بگیرد، حتی قبل از آنکه ایران به بمب هسته ای دست پیدا کند- که قطعا چنین قصدی دارد- فکر می کنم که باید شاهد یک رقابت اتمی در منطقه بسیار خطرناک خاورمیانه باشیم.
 
ایران و گروه 1+5 متشکل از آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، چین و آلمان در حال مذاکره برای نگارش متن توافق جامع هسته ای هستند ولی رژیم صهیونیستی به شدت مخالف هرگونه توافق احتمالی هسته ای با تهران است.
 
رهبر حزب خانه یهود که دولت ائتلافی بنیامین نتانیاهو در ائتلاف با این حزب تشکیل شد، همچنین در این گفتگو تاکید کرد که حزبش مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطینی در سرزمین های 1967 است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس