فرماندهی نیروهای داوطلب مردمی عراق (الحشد الشعبی) از آغاز آتش‌باری مقدماتی پیش از عملیات آزادسازی «الانبار» و همچنین آزادسازی شمال استان صلاح‌الدین خبر داد.

آغاز آتش‌باری مقدماتی عملیات آزادسازی

به گزارش مشرق، فرماندهی داوطلب مردمی عراق برای مبارزه با تکفیری‌های داعش موسوم به «الحشد الشعبی» اعلام کرد که نیروهایش آتشباری مقدماتی پیش از آغاز عملیات گسترده آزدسازی «الانبار» و شمال استان صلاح‌الدین را آغاز کردند.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «السومریه»، الحشد الشعبی با انتشار بیانیه‌ای گفت: این بمباران قبل از دو عملیات گسترده در دو استان ذکر شده برای آزادسازی مناطق تحت تسلط داعش انجام می‌شود.

نیروهای مردمی یکشنبه (دیروز) از یک راهبرد و سلاح جدید که در درگیری‌های الانبار مورد استفاده قرار خواهد گرفت، سخن گفته و افزوده بود: نیروهای مردمی و امنیتی، خطوط پیشگیرانه جدی در شرق الرمادی ایجاد کرده‌اندکه نفوذ به آن ممکن نیست.

«ابومهدی المهندس» معاون ریاست هیأت نیروهای داوطلب مردمی نیز یکشنبه اعلام کرد که الحشد الشعبی تصمیم گرفته عملیات گسترده خود برای آزادسازی پالایشگاه «بیجی» و مناطق اطراف آن را آغاز کند.

وی افزود: نیروهای مسلح و الحشد الشعبی از ابتدا در اردوگاه بیجی برای دفاع از آن مستقر بوده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    بیائین شیعیان از ته دل برای سلامتی و تعجیل در ظهور امام ظمان(عج) دعا کنیم حدیثی هست که مرفرماید برای تعجیل در فرج ظهورم دعا کنین که گشایش در امر ظهور گشای در حل مشکلاتتان هست بدین مضمون ای شیعیان قوم بنی اسرائیل باید 400سال صبر میکردند تا پیامبرشان ظهور کند ناله و ندبه کردند 170سالش بخشیده شد اخه این یوسف زهرا غریب عالم چقدر مظلومه خدایا برسون روز به روز دنیا داره خراب و خرابتر میشه از انواع فساد گرفته تا خراب شدن قبور این همه گرونی بس نبود بنزین هم 1000تومن کردند بابا زندگی سخته بخدا ادم مدیون زن و بچه اش میشه کار نیست بخدا قبر و قیامتی هست الهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
  • زردآلو بسطامی ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس