کد خبر 420358
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

دبیر کل جبهه پایداری گفت: در تهران اوضاع اصولگرایان خیلی خوب است و اختلاف نظری وجود ندارد ولی اگر اختلافی هم وجود داشته باشد حرف بزرگتر ها را به عنوان حرف آخر قبول می کنیم.

‌به گزارش مشرق، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی شامگاه شنبه در یادواره شهدای عملیات حاج عمران که در محل سینما استقلال شهر خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: سال ۴۲ هنگامی که به امام راحل گفتند چه کسی را داری که تو را یاری کند فرمود «یاران من اکنون در گهواره هستند.»

وی با بیان اینکه یاران امام ۱۵ سال بعد خود را نشان داده و امام را یاری کردند عنوان کرد: امام خمینی (ره) در کتاب صحیفه نور خود بالغ بر ۱۳ هزار و ۶۰۰ مرتبه واژه اسلام را به کار برده و همواره فریاد می زدند ای علما! اسلام از دست رفت ولی گوشی برای شنیدن نبود.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان داشت: برخی ها تصور می کنند شهدا مرده اند در حالیکه شهدا فعال و زنده اند، به طوریکه در یکی از آیات قرآن آمده است؛ نگویید شهدا مرده اند و در جای دیگر قرآن آمده حتی خیال هم نکن که شهید مرده است.

حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه امام راحل (ره) سفره عجیبی پهن کرد و ما عُرضه اداره آن را نداریم، اضافه کرد: همه انبیاء آرزو داشتند روزی حاکمیت الهی را تحقق بخشند بطوریکه در این راه حضرت اسماعیل را عریان بین دو ورق آهن ذوب کرده و سر امام حسین (ع) را بر نیزه زدند اما این امر محقق نشد.

اوضاع مصر بدتر از اول شد

دبیر کل جبهه پایداری با بیان اینکه برخی کارهای ما را اگر امام زمان (عج) ببیند ما را نفرین می کند اظهار داشت: گاهی یادمان می رود از بستگان شهدا هستیم و یادمان می رود شهدا برای چه در برابر دشمن ایستادگی کردند.

حجت الاسلام آقا تهرانی بر ضرورت ادامه راه امام و شهدا تاکید کرد و گفت: در عملیات حاج عمران ۳۸۰ لرستانی شهید شد چه کسی باید این خون ها را پاس بدارد این اتفاقی است که در هیچ جای دنیا رخ نداده بطوریکه هیچکدام از بیداری های اسلامی که در خاورمیانه اتفاق افتاد به نتیجه نرسید.

وی اضافه کرد: اوضاع مصر بدتر از روز اول شد و آمریکا آن ها را دور زد، بطوریکه هم اکنون حکم اعدام بچه انقلابی ها در این کشور صادر می شود. در عراق، افغانستان، لیبی، یمن، الجزایر و ... نیز اوضاع خوب نیست و نمی گذارند بیداری اسلامی به نتیجه برسد.

در رابطه با داستان هسته ای کشور دلواپس هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست و این موضوع را همیشه نشان داده است، بیان داشت: در پیروزی انقلاب تنها وجود بچه های انقلابی تاثیرگذار نبود بلکه رهبری امام خمینی (ره) نیز در این زمینه نقش به سزایی داشت و اکنون وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما دلگرمی است.

حجت الاسلام آقا تهرانی ادامه داد: گمان می کنید آمریکا از دولت ها و مجلس ما می ترسد هرگز اینطور نیست بلکه آن ها از مقام ولایت فقیه وحشت دارند و از جمعیت میلیونی کشور که با یک اشاره رهبر حرکت می کنند، می ترسند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه ما در رابطه با داستان هسته ای کشور دلواپس هستیم، ولی چون مقام معظم رهبری می فرماید ما به مسئولین اعتماد داریم ما نیز به آن ها اعتماد کرده ایم اما به دشمنان کشور اعتماد نداریم چون هر گام که ایران در مذاکرات جلو می رود آن ها نیز یک قدم جلو می روند.

دولت باید مردانه وارد میدان مذاکرات هسته ای شود

دبیر کل جبهه پایداری افزود: با وجود صدور بیانیه ژنو بلافاصله چند قدم جلوتر آمده و تا دیر بجنبیم آن بیانیه را هم قبول ندارند لذا سبک آن ها سبک صهیونیستی است و امام راحل (ره) می فرمود: همیشه صهیونیست ها اینطور بوده اند یعنی اول سکوت می کرده بعد ۱۰ قدم جلو می آمدند و هرگاه فشار می آمد تنها یک قدم عقب می رفتند.

حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه دولت باید مردانه وارد میدان مذاکرات هسته ای شود عنوان کرد: آمریکایی ها هنوز با بچه حزب الهی های ما برخورد نکرده اند به طوریکه در جنگ تحمیلی همین بچه ها سیلی به دشمن زدند و الان این بچه حزب الهی ها همچنان زنده اند.

وی اضافه کرد: خون بچه حزب الهی های دوران جنگ در رگ فرزندانشان جاری است و جوانان راه آنها را با ایثار و ایستادگی و مردانگی ادامه می دهند چرا که مطابق فرمایش مقام معظم رهبری جنگیدن بچه لرها بیش از آن که شنیدنی باشد دیدنی است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: ای جوانان! نکند زرق و برق دنیا شما را گرفتار کرده و نکند سایت ها و برنامه های سایبری و مجازی به تدریج باعث شوند غیرت و مردانگی پدرانتان از دست رود به طوریکه از آن تنها اسمی باقی بماند لذا اگر حواس خود را جمع نکنید این ارزش ها از دست خواهد رفت.

نمی دانم چرا عده ای از تحریم ترس دارند

حجت الاسلام آقا تهرانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ابعاد شخصیتی حضرت عباس (ع) اشاره کرد و بیان داشت: این شخصیت بزرگ بسیار با بصیرت بود و نفوذ داشت و عمق کار را می دید و آنقدر خود ساخته بود که در مواجهه با کفار خود را تربیت می کرد.

وی خطاب به جوانان حاضر در این مراسم گفت: خود را تربیت کنید و زمانیکه زمینه گناه فراهم شد نگذارید نفس سرکش مانند اسب بی مهار باشد و آن را کنترل کنید و همچنین برای خود برنامه داشته باشید که اگر نتوانید خود را کنترل کنید نمی توانید دیگران را نیز کنترل کنید.

دبیر کل جبهه پایداری وجود تحریم ها علیه ایران را زمینه ای برای جلو روی و پیشرفت در کشور دانست و عنوان کرد: نمی دانم چرا عده ای از تحریم می ترسند ولی بدانند درست است که قرار شده در این داستان هسته ای تحریم ها یکجا برداشته شود ولی اگر این تحریم ها برداشته شد هر چه دارید از شما می گیرند و دست خالی رهایتان می کنند.

حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه آمریکایی ها به هم وطنان خود هم کوچکترین خدمتی نمی کنند ادامه داد: علت اینکه در آمریکا تعداد مردان سیاه پوست کمتر از زنان آن هاست این بوده که مردان سیاه پوست تنها به جرم سیاه بودن یا کشته شده اند و یا در زندان به سر می برند و این شعور انسان مدرن است.

وی تصریح کرد: آمریکا برای ایجاد فساد در بین جامعه ما کم نمی گذارد بطوریکه سی دی هایی که در کشور آمریکا با قیمت دو هزار دلار به فروش می رسد در کشور ما نیم دلار هم قیمت ندارد.

ترس دارم بگویند دانشمندان هسته ای باید محاکمه شوند

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: من می ترسم این ها کاری به ما بکنند که بگوییم اصلا انرژی هسته ای نمی خواهیم فقط رهایمان کنید و بروید و بگوییم می توانید تمام تسلیحات و تجهیزات ما را ببینید و از این ترس دارم بگویند دانشمندان هسته ای شما باید محاکمه شوند و علم هسته ای را از آن ها بدزدند.

حجت الاسلام آقا تهرانی یادآور شد: ملت ما دوست و دشمن خود را شناخته به طوریکه در فتنه ۸۸ دشمن خیلی تلاش کرد رهبری را از چشم مردم بیندازند ولی موفق نشدند.

وی افزود: دشمنان ما اکنون نگران هستند و می ترسند کشورهای منطقه برای بیداری اسلامی از ملت ما یاد بگیرند بطوریکه می گویند ایران در حال بلعیدن خاورمیانه است و در بغداد، لبنان، افغانستان، یمن و سوریه ایران حرف آخر را می زند.

دبیر کل جبهه پایداری خطاب به حاضرین در این مراسم گفت: وجود ولایت فقیه را پاس بدارید و قدر مقام معظم رهبری را دانسته و جوانان نظرات ایشان را مطالعه کرده و مطالبات ایشان را جدی بگیرند همچنین مسئولین کشور دنیا و آخرت خود را با اطاعت از رهبری تضمین کنند.

در تهران اوضاع اصولگرایان خیلی خوب است

حجت الاسلام آقا تهرانی به فعالیت های اخیر اصولگرایان در تهران اشاره کرد و بیان داشت: برای اینکه در آینده اختلافات کم شود در تهران اصولگراها را جمع کرده ایم تا همگرایی خوبی برای همفکری با هم ایجاد شود و برای داشتن آینده ای بهتر تلاش می کنیم لذا ضرورت دارد همگی با هم باشیم چرا که وجوه مشترک زیادی داریم که مقام امامت و ولایت مهمترین آن ها است.

دبیر کل جبهه پایداری ادامه داد: ممکن است اختلافاتی پیش بیاید اما هر چه بزرگتر ما در این باره تشخیص داد آن را قبول خواهیم کرد و تلاش می کنیم اختلافاتی که ممکن است تفرقه ایجاد کنند را بر می داریم.

کسی که اختلاس می کند به نظام و انقلاب ارتباطی ندارد

حجت الاسلام آقا تهرانی خطاب به اصولگرایان خرم آبادی گفت: در بصیرت دهی تلاش کرده و جلسات بصیرت برگزار کنید و با هم باشید و به دنبال تفرقه نباشید. همچنین زیر سایه ولایت با همدیگر کار کنید و اگر ولایت را قبول ندارید کنار بروید.

وی با اشاره به اینکه ما دزدی، چپاول، غارتگری، اختلاس و مال ملت خوری را ننگ می دانیم ،اظهار داشت: یک عده دزد همه جا وجود دارد که بیت المال را می برند از قوه قضائیه و مسئولین امر می خواهیم با آنها برخورد کنند حتی اگر آقا زاده باشند.

حجت الاسلام آقا تهرانی تصریح کرد: بچه های جنگ مواظب جوانان خود باشید و آن ها را بیدار کنید و ساکت ننشینید و به آن ها بگویید دیروز بر شما چه گذشت و بگویید کسی که اختلاس می کند به نظام و انقلاب ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: دنیا زدگی پیدا نکنید و قدر راه و مسیر درستی که در آن قرار دارید را بدانید چرا که اگر قدر نعمت را دانسته باشید خداوند آن نعمت را بر شما زیاد می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس