کد خبر 420305
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

رئیس فدراسیون کشتی گفت: تمام دنیا به دنبال کسب موفقیت ورزشکاران خود در عرصه‌های بین‌المللی هستند و قهرمانان ما بار سنگینی را برای کسب مدال المپیک به دوش می‌کشند.

به گزارش مشرق، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی، در مراسم تقدیر بانک پاسارگاد از ملی‌پوشان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی حاضر در جام جهانی و بازی‌های آسیایی، گفت: امیدوارم تعامل بین خانواده کشتی و خانواده بزرگ بانک پاسارگاد که در این یکی دو سال به وجود آمده است با موفقیت‌های کشتی در رقابت‌های آتی به شکل زیباتری دنبال شود.

وی ادامه داد: اکنون که در جمع قهرمانان جوان هستیم باید بدانیم تمام دنیا به دنبال کسب موفقیت ورزشکاران خود در عرصه‌های بین‌المللی هستند و قهرمانان ما بار سنگینی را برای کسب مدال المپیک به دوش می‌کشند. ورزش ملی باید بالاترین میزان پاسخگویی را به مردم عزیز ایران داشته باشد و از جایگاه ایران در بزرگترین میدان ورزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که المپیک است در جامعه بین‌المللی دفاع کند.


خادم خاطرنشان کرد: امیدوارم به لطف خدا و با حمایت همیشگی مردم و مجموعه‌هایی مثل بانک پاسارگاد که از نظر من فراتر از وظایف و مسئولیت‌های اقتصادی خود در عرصه‌های اجتماعی حضور پیدا کرده است بتوانیم عامل برافراشته شدن پرچم مقدس ایران و نواخته شدن سرود ملی کشورمان در میدان المپیک باشیم.

 

* قاسمی: کشتی‌گیران از مظاهر سرمایه‌های اجتماعی مردم هستند

مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: شما کشتی‌گیران یکی از مظاهر سرمایه‌های اجتماعی مردم هستید و باعث شادی دل آنها می‌شوید.

قاسمی در مراسم تقدیر از کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌های جام جهانی و قهرمانی آسیا با بیان این مطلب افزود: از سنین کودکی به دلیل اینکه در خانواده‌ای کشتی‌گیر حضور داشتم به این رشته علاقه داشتم و از نزدیک شاهد تمرینات جهان پهلوان تختی در باشگاه دخانیات بودم. آن چیزی که از تختی در آنجا به یاد دارم مرام جوانمردی و پهلوانی بود که ادامه راه پهلوانانی چون پوریای ولی بود.

وی تصریح کرد: شما وقتی پیروز می‌شوید، سجده می‌کنید، تشک را می‌بوسید و بندگی خدا را فریاد می‌زنید. در آن لحظه شما احساس وصف نشدنی دارید، اما نمی‌دانید که 80 میلیون ایرانی نیز همراه با شما همین احساس را دارند و خوشحال می‌شوند.

قاسمی تأکید کرد: شما یکی از مظاهر سرمایه‌های اجتماعی مردم هستید، آن شبی که شما قهرمان می‌شوید در روز بعد، دانشجو در دانشگاه، استاد در کلاس درس، زن، مرد، پیر و جوان در هر جهت فکری و با هر نظری از افتخارآفرینی شما خوشحالند و در واقع شما نقطه وصل تمامی تفکرات و سنین جامعه و بزرگترین مظهر سرمایه‌گذاری مردم هستید.

مدیرعامل بانک پاسارگاد افزود: وقتی پرچم ایران بالاتر از آمریکا و روسیه قرار می‌گیرد 80 میلیون ایرانی احساس شما را لمس می‌کنند و باید قدر خود را بدانید. در ایام شعبانیه قرار داریم ماهی که میلاد پهلوانان بزرگ تاریخ در آن قرار دارد و در میانه آن نیز میلاد منجی عالم است که برای ظهور آن بزرگوار دعا می‌کنیم و انشاء اله شما سربازان نامدار و پرچمدار آن حضرت خواهید بود.

وی تصریح کرد: در 3 سال گذشته کشتی افتخارات زیادی را کسب کرده و بانک پاسارگاد در این راه همراه کشتی‌گیران بود؛ در واقع توفیقاتی که در این سه سال کسب شده در راستای شعار بانک پاسارگاد بود که آنچه توانسته‌ایم لطف خدا بوده است و دعای امام رضا (ع) که بزرگترین سرمایه بانک پاسارگاد است همراه شما بوده است.

قاسمی در مورد حمایت کشتی‌گیران در آستانه المپیک برزیل خاطرنشان کرد: 14 ماه تا مسابقات المپیک مانده ما امکاناتی را جدا از بخش حمایتی خود، به طور ویژه در اختیار کشتی قرار خواهیم داد تا تیم ملی بتواند با تدارک بهتری در این رقابت‌ها حضور پیدا کند و انشاء اله به موفقیت برسد.

وی در مورد نگرانی‌های کشتی‌گیران در مورد آینده شان گفت: با هماهنگی فدراسیون کشتی، به دنبال تأسیس صندوقی با نامه آتیه کشتی‌گیران هستیم تا کشتی‌گیران را از رده سنی نوجوانان تا به بالا زیر پوشش خدمات این صندوق قرار دهیم.

قاسمی در پایان همچنین قول ساخت یک هتل مجهز برای برگزاری اردوهای ملی‌پوشان و کشتی‌گیران در صورت اختصاص زمین مناسب را داد تا دست فدراسیون کشتی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های آتی خود باز باشد.

مراسم تقدیر از کشتی گیران آزاد و فرنگی کار حاضر در جام جهانی و قهرمانی آسیا شنبه شب با حمایت بانک پاسارگاد تنها حامی تیم‌های ملی کشتی برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس