کد خبر 420023
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در گذشته کم‌کاری و اشتباهاتی وجود داشت که نمی‌توان منکر آن شد.

به گزارش مشرق، محمود مشحون در مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال با کسب 23 رای برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. وی در پایان این مجمع اظهار داشت: بین حرف و عمل فاصله زیاد است. من برنامه‌ای داشتم که نشد آن را کامل بیان کنم. در گذشته کم‌کاری و اشتباهاتی وجود داشت که نمی‌توان منکر آن شد.

مشحون ادامه داد:‌ مهمترین برنامه من برای دور جدید ریاستم استفاده از اتاق فکر است که این روزها مد شده؛‌ می‌خواهم از توانایی ذهنی و فنی افرادی که می‌توانند کمک حال بسکتبال باشند استفاده کنم و موضوع دیگر بحث پایگاه‌های استعدادیابی است که استارت آن از دوره گذشته زده شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه مهمترین کار حفظ کردن سرمایه‌ها است، خاطرنشان کرد: باید ببینید من با چه پتانسیلی باید المپیکی شوم. نه اردو دارم و نه مربی. گردنم از کمرم باریک‌تر است و ادعایی ندارم. به نظر من برای کار کردن نباید دنبال نداشته‌ها باشیم بلکه باید هر آنچه برایمان وجود دارد کار کنیم.

مشحون گفت: امروز روز بزرگی برای من است و برخلاف سایرین نه می‌نالم و نه گلایه‌ای می‌کنم. از تمام نامزدها هم درخواست کمک کردم اگر در برنامه آنها توسعه هیأت‌های استانی بود بهتر است الان هم به کمک من بیایند و این کار را انجام دهند چرا که استان‌ها برای کشور خودمان است و بهتر است نامزدها به گفته‌های خود عمل کنند نه اینکه تنها آنها را مکتوب کرده و در چنین جلساتی بیان کنند.

وی با بیان اینکه نزدیک‌ترین تورنمنت بسکتبال مسابقات انتخابی المپیک است، تصریح کرد: اجازه ندادند برنامه‌هایم را اجرا کنم. اگر وزارت و کمیته ملی المپیک قبول کند از مربی خارجی استفاده نمی‌کنم. لیگ هنوز تمام نشده اما برخی‌ها می‌گویند مسابقات لیگ طولانی نیست. باید استعلام و سپس تصمیم‌گیری کنم چرا که کار بزرگی در پیش داریم.

مشحون خاطرنشان کرد: ما در سال 2008 المپیکی شدیم و حالا هم باید با داشته‌هایمان پیش برویم. امیدوارم با کمک تمام اهالی بسکتبال و پشتوانه‌سازی‌های صورت گرفته مشکلات این رشته حل شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سؤال که آیا شما گزینه وزارت بودید یا خیر،‌ تصریح کرد: چه گزینه‌ای؟ خیلی حرف‌ها زده می‌شود. روزی 10 ساعت بدون حقوق، پاداش و ... کار کردم. سالی دو تا سه سفر آن هم به اجبار کارم می‌رفتم و وقتی از موفقیت‌ها صحبت می‌کردم آن را به مسائل دیگر ربط می‌دادند.

وی افزود: تمام تیم‌های ایران جهانی شدند. جایزه اسکار آسیا را گرفتیم. جام‌های آسیایی را به تهران آوردیم اما برخی‌ها نمی‌توانند این موفقیت‌ها را ببینند. اگر مرا وزارتخانه انتخاب کرده بود پس چرا اینقدر طول کشید؟ خدا را شکر می‌کنم و از تمام کسانی که از من حمایت کردند،‌تشکر می‌کنم.

مشحون گفت:‌ اگر انتخابات مهندسی شده بود چرا اینقدر طول کشید؟ آیا وزیر احتیاج دارد که به من موقعیت بدهد؟ من ادعایی ندارم اما اگر هیأت وزیران و هیأت دولت مجوزی را برای امثال من صادر می‌کنند این نشان از چیست؟ حتما چیزی در رزومه کاری من دیده‌اند که این کار را می‌کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: دوستان در صحبت‌های خود از ساخت استادیوم 8 هزار نفری صحبت کردند و گفتند برای هر استان ساختمان 400 متری بنا می‌کنند. به نظر شما آیا این افراد به درد وزیر می‌خورند یا من؟ 14 ماه است که همه جوره فعالیت می‌کنند و هر چه شایسته خودشان بود به من گفتند.

وی افزود: آیا غیبت حدادی در مجمع انتخاباتی امروز مهندسی‌شده نیست؟ آیا اینکه تنها یک نماینده از بانوان در این مراسم حضور داشت، مهندسی‌شده نیست؟ چرا به من اعلام نکردند که 2 دقیقه از وقتم باقی مانده در حالی که برای تمام نامزدهای قبلی این کار را کردند. به نظر من متهم کردن دیگران کار درستی نیست. آنها خودشان تا ساعت 1 شب در باشگاه جمع می‌شوند و صحبت می‌کنند. آنوقت مرا اینگونه متهم می‌کنند؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس