کد خبر 419521
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷

انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال فردا شنبه برگزار می‌شود و باید دید از میان 16 نامزد چه کسی رئیس می‌شود.

به گزارش مشرق، رشته دانشگاهی بسکتبال فردا شنبه روز سرنوشت سازی را پشت سر خواهد گذاشت. قرار است از میان 16 نامزدی که برای انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کرده‌اند، یک نفر برای 4 سال آینده سکانداری این رشته را در دست بگیرد.

در سه دوره گذشته محمود مشحون ریاست فدراسیون را برعهده داشته و در این دوره نیز یکی از نامزدها محسوب می‌شود. وی در ابتدای انقلاب نیز برای مدتی ریاست فدراسیون را برعهده داشت.

از میان کسانی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند تنها محمود مشحون و مهرداد آگین پیش از این ریاست فدراسیون را برعهده داشته‌اند و در این بین مشحون رکورد دار نیز محسوب می‌شود.

نکته‌ای که پیش از انتخابات مطرح شده و بیشتر جلب توجه می‌کند اینکه در میان برنامه‌هایی که برخی نامزدها در مصاحبه‌های خود داشته‌اند اکثر آنها از تغییر ساختار در فدراسیون صحبت کرده‌اند و باید دید در عمل آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

رحیم بلبل‌آبادی، نصرالله معینی، همایون بکتاش ساری، محمدحسین انصاری، محمد رضاعلی، رضا ترحمی، امیر ایلیاوی، حسن میرزا آقابیک، مهرداد آگین، رضا مهندسی، مهران سررشته، امیر خوش‌خبر، محمود مشحون، رامین احمدی طباطبایی، مهدی یوسفی صادق‌لو و ارسلان انشائی 16 نامزدی هستند که از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید شده‌اند، اما امیر خوش خبر اعلام کرده در روز انتخابات در ایران نیست و همین موضوع به منزله انصراف است.

البته در این بین هم افرادی هستند که اعلام کرده‌اند به نفع نامزد خاصی کنار می‌روند و به نظر می‌رسد رای گیری با تعداد کمتری از کاندیداها برگزار شود.

به گزارش فارس،‌ مقدسیان، بیگلری، علی غضنفری و مهرداد آگین به همراه محمود مشحون افرادی بودند که پیش از این ریاست فدراسیون بسکتبال را برعهده داشته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس