در آستانه برگزاری فینال لیگ برتر تنیس روی میز، استفاده تیم پتروشیمی بندر امام (ره) از یک بازیکن چینی‌الاصل در مرحله پلی‌آف اعتراض مسئولان تیم دانشگاه آزاد را به دنبال داشته است.

به گزارش مشرق، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندر امام (ره) هفته گذشته با برتری مقابل حریفان خود در مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز به دیدار نهایی راه یافتند و قرار است در روزهای 8 و 12 خرداد دو بار به صورت رفت و برگشت در تهران و ماهشهر به مصاف هم بروند.

در آستانه برگزاری فینال اعتراض سرمربی تیم دانشگاه آزاد جنجال آفرین شده است. حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: اعتراض ما به استفاده غیر قانونی تیم پتروشیمی از یک بازیکن خارجی در مرحله پلی‌آف است. مدیرعامل پتروشیمی در تاریخ 13 اسفند 93 با ارسال نامه‌ای به فدراسیون دو بازیکن ایتالیایی و چینی را به عنوان بازیکنان خارجی تیمش معرفی کرد و این در حالی بود که او در 10/30 نیز یک بازیکن آلمانی را معرفی کرده بود.

وی ادامه داد: در همان تاریخ 93/12/13 نامه دیگری از سوی سرپرست پتروشیمی به ضرغام‌پور رئیس سازمان لیگ ارسال شده و در آن آمده که این باشگاه دو بازیکن خارجی را مد نظر دارد و اگر شرایط برای استفاده از آنها مهیا نشد، دو بازیکن دیگر را متعاقباً معرفی خواهد کرد. این در حالی بوده که مهلت نقل و انتقالات در تاریخ 93/12/13 به پایان رسیده و طبق قانون، تیم‌ها قادر به جذب بازیکن جدید آن هم در حالی که اسمی از آنها در نامه نیامده، پس از این تاریخ نخواهند بود.

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: ما اعتراضی به استفاده از توماس کینات بازیکن آلمانی نداریم، بلکه مورد اعتراض ما "وکسینگ چن" بازیکن چینی‌الاصل اتریشی است که در مرحله پلی‌آف نیز 4 برد برای تیمش به دست آورد. نکته جالب اینکه پول ورودی "وکسینگ چن" و "توماس کینات" به مبلغ 14 میلیون تومان در روزهای بعد از این نامه نگاری ها توسط فدراسیون دریافت شده است.

صابری عنوان کرد: این مساله با قوانین مغایرت دارد. چندی قبل نیز محمد دادکان به عنوان متولی ورزش دانشگاه آزاد نامه‌ای به سعادتمند فرستاد تا سرپرست فدراسیون این موضوع را پیگیری کند اما هنوز خبری از این پیگیری‌ها نیست.

برای پیگیری این موضوع با داریوش ضرغام‌پور رئیس سازمان لیگ تماس گرفتیم. او در این باره عنوان کرد: این موضوعی که مطرح شده از نظر من ایرادی ندارد و ممکن است اسامی تغییر کند.

خبرنگار تسنیم برای پیگیری ماجرا با احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز و همچنین احسان باقری دبیر فدراسیون تماس گرفت که این دو مسئول پاسخگویی دقیق را به روز آینده و پس از بررسی دقیق موضوع موکول کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس