«از آسمان» این هفته با سه ویژه برنامه، به مناسبت روز جانباز مهمان منازل شما می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، برنامه تلویزیونی «از آسمان»  این هفته با سه ویژه برنامه، به مناسبت روز جانباز مهمان منازل شما می شود

بنا بر این گزارش با اشاره به تبیین الگوهای مناسب و ارائه آن به نسل جوان بعنوان یکی از ویژگی‌های این برنامه آمده است: جمعه اول خرداد، برنامه‌ای از جانباز سید محمد باقر حسینی از توابع نیشابور پخش می‌شود که این جانباز در عملیات بیت‌المقدس مجروح گردیده است و با قطع شدن دست راست خود به حضرت عباس علیه السلام اقتدا می‌کند. سید محمدباقر، با همان یک دست، کشاورزی هم می‌کنـد. اینکه یک جانباز، با دست قطع شده و مشکلات دیگر، همچنان خرم و شادمان روزهایش را به دست شب بسپارد چیز عجیبی نیست.

در ادامه گزارش آمده است: زمانی که در روزهای دفاع مقدس، به عملیات نزدیک می‌شدیم، بچه‌های جنگ با چشم خیس و دلی مشتاق، فریاد می‌زدند: «هر که دارد هوس کرببلا بسم الله ...» حالا ، ما با جمعی از همان بچه‌ها، عازم کربلا بودیم که در دو قسمت آماده گردیده است.

در ادامه آمده است: تدارک این سفر که ویژه جانبازان بود، برای اولین بار صورت گرفت و جانبازها به پیشگاه علمدار جانباز کربلا، قمر بنی هاشم (علیه السلام) آمده‌اند. از لحظات بسیار زیبای این برنامه، حضور جانبازان قطع نخاع، بصیر و قطع عضو در کربلا و نجف است که دوربین از آسمان، این صحنه های زیبا را برای آیندگان به ودیعه گذاشته است.

امیر خورشیدی فرد (تهیه کننده و کارگردان)، ابوالفضل حاجب (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، سعید سلیمانی (تدوین)، نادرگوهرسودی (گوینده)، حمید بناء (نویسنده) و عباس خورشیدی (روابط عمومی) از عوامل تهیه این برنامه ها هستند.

خاطر نشان می‌شود این سه برنامه در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه اول، دوم و سوم خرداد ساعت 19 از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • yaser ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    منو باش فکر میکردم منظورتون پخش رصد زحل در ساعت 9 شبه :|

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس