کد خبر 419019
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

همایش بزرگ خادمان منتظر با هدف آمادگی و تبیین برنامه های نیمه شعبان با سخنرانی تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 به گزارش مشرق، همایش خادمان منتظر، با هدف آمادگی و تبیین برنامه های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران با حضور صدها نفر از خادمان برادر و خواهر در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم با اشاره به اینکه توفیق خدمتگزاری در این مسجد برای هرکس میسر نمی گردد اظهار کرد: خادمان خدمت افتخاری در این مکان مقدس را قدر بدانند و شکرگزار این نعمت باشند و بطور خالصانه و در راه خدا برای رضایت او تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی پایگاه عظیم تشیع است، افزود: تمام خادمان این مکان مقدس باید امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه خدمت خود قرار دهند و همه باید از لحاظ اعمال، رفتار و کردار خود را به امام زمان (عج) نزدیک نمایند.

در ادامه سید مرتضی روحانی مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران در سخنانی اظهارکرد: با عنایت به تقارن ایام نیمه شعبان امسال با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و حضور خیل کثیر زائران در مسجد مقدس جمکران باید همه  در خدمت رسانی حداکثر توان خود را به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: ماموریت امسال نیازمند نظمی خاص است و خادمان باید با نیت خالص در این مسیر حرکت کرده تا در مراحل بندگی به اوج برسند.

موسوی رابطی مسئول خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران نیز  در پایان نکاتی را به منظور هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن مراسم نیمه شعبان برای خادمان بیان کرد.

در حاشیه این مراسم کمک هزینه سفر مشهد مقدس به خادمان برگزیده در مسابقه ی حفظ زیارت آل یاسین انجام و در پایان نیز  مدیحه سرایی مسعود زمانی انجام شد.

منبع:حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس