فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح، چگونگی مقابله جمهوری اسلامی ایران با صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها در جبهه‌های مختلف را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار بهروز اثباتی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با تشریح نقش ایران و انقلاب اسلامی در تحولات منطقه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از ما می‌ترسند؛ چون قدرت ذاتی ما را می‌شناسند. قدرت ذاتی ما، قدرت فرهنگ و معناست.
 
وی به اوضاع کنونی یمن اشاره کرد و افزود: امروز در یمن چند اتفاق همزمان با هم در حال انجام است؛ که یکی «رزم»، و دیگری ذهن‌هایی است که آماده می‌شود تا در آینده با بغض، حقیقت یمن را بیان کنند، درباره آن فیلم بسازند، و شعر بسرایند. وقوع این‌گونه اتفاقات برای آل‌سعود و صهیونیست‌ها خطرناک‌تر از جنگ است.
 
اثباتی ادامه داد: صهیونیست‌ها سال‌هاست هر کاری که در فلسطین از دست‌شان برآمده انجام داده‌اند، اما آن‌چه که فلسطین را سرپا نگه داشته، قدرت فرهنگ‌سازی «مقاومت» است. فلسطینیان امروز فهمیده‌اند تنها ایران است که به دادشان خواهد رسید. در یمن ما فقط از مظلومیت مردم این کشور دفاع کرده‌ایم و در عراق هم ما روح مبارزه را به این کشور انتقال داده‌ایم؛ این همان پیام انقلاب اسلامی است.
 
وی تصریح کرد: هدف اصلی جریانات تکفیری و سلفی‌، گرفتن گوش شنوا از انقلاب اسلامی است، و مدت‌ها روی این موضوع کار کرده‌اند. دل مردم معنای حق را می‌فهمد. در هیچ جای دنیا، فردی نیست که بگوید «حق، حق نیست»؛ ولی تا روزی که ناحق را حق جلوه دهند، مردم نیز به سمت آن خواهند رفت. وقتی چهره واقعی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها کنار زده شود، مردم دنیا واقعیت را خواهند فهمید، و دشمنان از این موضوع می‌ترسند. این همان قدرت ماست که چهره اصلی مستکبران را نشان می‌دهد.
 
فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: داعشی‌ها تا به امروز به هرجایی حمله کرده‌اند، مردم آن کشور به سمت ایران و نگاه انقلاب اسلامی متمایل شده‌اند.
 
سردار اثباتی در پاسخ به این سوال که چرا برخی کشورها علی‌رغم اینکه از حمایت جمهوری اسلامی برخوردارند، اما مواضع متفاوتی با کشورمان دارند، گفت: با یکی دو موضع‌گیری بعضی از رهبران نمی‌توان چنین نتیجه‌ای بگیریم؛ به‌عنوان مثال درباره موضع سودان در حمایت از حمله به یمن، باید ببینیم دل مردم سودان با چه کسی است. دولت وقت سودان بزرگ‌ترین تأمین‌کننده نیروی انسانی صدام بود. این ریشه‌ها در تصمیم‌گیری‌های دولتمردان سودانی وجود دارد. اما این کشور یک جامعه دو قطبی است. بخشی از آن، کاملاً به سمت تکفیری‌ها و بخش دیگر به سمت دیدگاه انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند. ما در سودان به رهبران سیاسی باج نداده‌ایم که امروز بخواهیم ناراحت باشیم.
 
وی در پایان با اشاره به حمایت مصر از تهاجم به یمن خاطرنشان کرد: درباره مصر، آیا فکر می‌کنید السیسی برنده شد؟ او پنج شش میلیارد دلار (از عربستان، امارات و کویت) در ازای همراهی با ائتلاف ضد یمن دریافت کرد، اما این کار باعث شد دنیای عرب که به آزادی‌خواهی مصری‌ها چشم دوخته بودند، ناامید شوند. امروز در کدام نقطه از جهان عرب می‌گویند آزادی‌خواهی با مصر است؟ السیسی این سرمایهٔ بزرگ را از دست داد. این سرمایه‌ها هستند که دنیا را می‌چرخانند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس