کد خبر 418539
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران(نداجا) گفت: استفاده از ظرفیت های خالی نیروی دریایی ارتش برای خدمت به مردم از اهداف این نیرو به شمار می آید.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب الله سیاری در بازدید از کارخانه کشتی سازی هفتم آذر در شمال کشور، اظهار داشت: کارخانه های نیروی دریایی ارتش برای تعمیر، نگهداری و نوسازی شناورهای این نیرو راه اندازی شده اند و ظرفیت های خالی این کارخانه ها نیز در خدمت مردم است.

وی گفت: کارخانه کشتی سازی هفتم آذر، یگان تعمیراتی و پشتیبانی کننده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش به شمار می آید که از ظرفیت های خالی خود برای خدمت به مردم از جمله تعمیر تعدادی شناور تجاری، استفاده می کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: با تعمیر شناوری های تجاری توسط این کارخانه ارتشی، صاحبان این شناورها برای تعمیرات شناور نیازی به مراجعه به دیگر کشورها ندارند.

وی ایجاد اشتغال را از دیگر اهداف راه اندازی کارخانه کشتی سازی هفتم آذر در انزلی عنوان کرد و اظهارداشت: این کارخانه در ایجاد اشتغال مردم منطقه تاثیرگذار است و کارکنان این کارخانه را افراد غیر نظامی از شهر هایی همچون رشت و بندر انزلی تشکیل می دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه احداث کارخانه کشتی سازی نیاز داخلی را برطرف می کند، افزود: با ابتکار و خلاقیت از بالشتک های هوا برای بیرون کشیدن کشتی از آب در کارخانه کشتی سازی شهدای هفتم آذر استفاده شده است.

سیاری در ادامه، ساخت کارخانه کشتی سازی شهید تمجیدی را متعلق به وزارت دفاع دانست و خاطرنشان کرد: این کارخانه با همکاری نیروی دریایی ارتش ایجاد شده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس