کد خبر 418233
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۲

همایش "رژیم آل سعود دشمن بشریت و دین؛ شیخ نمر به مثابه نمونه" در خانه فرهنگ صنعاء پایتخت یمن برگزار شد.

به گزارش مشرق، از سوی "هیئت رسول اعظم(ص)" و "سازمان مقاومت برای یمن" نشستی با هدف همبستگی با روحانی دربند عربستانی در یمن برگزار شد.

این نشست صبح دیروز یکشنبه با عنوان "رژیم آل سعود دشمن بشریت و دین؛ شیخ نمر به مثابه نمونه (به عربی: النظام السعودي عدو الإنسانية و الدين.. الشيخ النمر نموذجا)" در خانه فرهنگ صنعاء پایتخت یمن برگزار شد.

در این نشست «دکتر محمد الخطیب» استاد قانون در دانشگاه صنعاء، «یحیی صباح» از طرف هیئت رسول اکرم(ص)، «قاضی محمد باشق» عضو انجمن علماء یمن و «شیخ ضیف الله رسام» از طرف شورای انسجام قبیله های مردمی به ایراد سخن پرداختند.

پس از این سمینار، شرکت کنندگان به طرف ساختمان سازمان ملل متحد در خیابان الستین تظاهرات کردند و با تجمع در مقابل این مرکز، تجاوز عربستان به مردم یمن را محکوم کرد و خواهان آزادی شیخ نمر باقر النمر شدند.

در پایان این تجمع اعتراضی «شیخ فهد دمنی» بیانیه تجمع کنندگان را قرائت کرد.

{$sepehr_album_26669}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    عزیزم ... به این میگن مسلمون نگران... با وجود کلی مشکلات و جنگ نابرابر بی تفاوت به ارزشهای دینی و بزرگان سایر بلاد اسلامی نیستند
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    احسن انا قادمون انشاءالله
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    مرحبا به شیعیان غیور یمن ما که تو ناز و نعمت و امنیت و آسایش همش در حال غر زدن و آب به آسیاب دشمن ریختنیم یه عده هم که دیگه زیادی خوشی زده زیر دلشون یا فتنه میکنن یا دنبال فتنه گرا راه میفتن به عشق انگلیس مسلمون واقعی اونان نه ما تیتیش مامانیها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس