سرنوشت درگيری حنيف عمران‌‌زاده و سوشا مكانی كه در پايان دربي اتفاق افتاد چه خواهد شد؟

به گزارش مشرق،  در ماده 54 كه اشاره به درگيري و گلاويز شدن دارد، آمده‌: «هر يك از بازيكنان و مقامات رسمي تيم كه به منظور دعوا در درگيري شركت نموده و با طرف مقابل گلاويز شوند از دو تا شش مسابقه محروم يا 50 ميليون ريال جريمه نقدي خواهند شد...»

چنانچه كميته انضباطي بخواهد قاطعانه با حنیف عمران زاده و سوشا مکانی برخورد كند شش مسابقه آنها را محروم خواهد كرد. به هر صورت دو جلسه كمترين ميزان محروميت است و بيش از سه جلسه هم بايد توسط كميته استيناف تأييد شود. البته اگر تماشاگران به تبعيت از درگيري اين دو بازيكن تحريك شده باشند و دست به تخلف زده باشند مي‌شود بر ميزان محروميت اين دو بازيكن افزود. به واقع آیين‌نامه اين اجازه را به كميته مي‌دهد.

حكم متخلفان دربي بعد از الهلال صادر مي‌شود

هر چند اسماعيل حسن‌زاده رئيس كميته انضباطي اعلام كرده به محض رسيدن گزارش متخلفان دربي درباره آنها تصميم‌گيري مي‌كند اما شنيديم اين اتفاق بعد از بازي پرسپوليس و الهلال عربستان مي‌افتد. از آنجايي كه پرسپوليس تهران ديدار بسيار حساسي در مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برابر تيم عربستاني در پيش دارد، كميته انضباطي قصد ندارد نماينده ايران را تضعيف كند، ملتفت شديد؟!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس