مدافع ارمنی استقلال می گوید: امیدوارم مسوولان باشگاه کاری کنند تا بتوانیم به ادامه کار فکر کنیم. شاید برخی بتوانند یک فصل بدون پول بازی کنند اما من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای جایی می‌روم که به تعهدات‌شان پایبند باشند.

کارد به استخوان مدافع استقلال رسید؛ اوضاع این‌طوری باشد می‌رومگروه ورزشی مشرق -  کارد به استخوان هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال رسیده است. بازیکن کم‌حرف خط دفاعی آبی‌ها در لیگ‌ چهاردهم 23مرتبه وارد ترکیب این تیم شد و نسبتا بد کار نکرد.

مگویان باید تا دو هفته دیگر آماده حضور برابر پرتغال و کریستیانو رونالدو در ایروان شود اما هنوز نتوانسته راهی کشورش شود. هرایر با خانواده‌اش در تهران مانده تا استقلال تکلیفش را روشن کند.

این مدافع می‌گوید یک فصل تمام از جان مایه گذاشته تا به تیم کمک کند اما انگار قرار نیست کسی مشکلاتش را برطرف کند. مگویان به خبرنگار مشرق توضیح می‌دهد قراردادش با استقلال برای دو فصل است اما اگر شرایط به همین منوال پیش برود جایی خواهد رفت که پس از یک فصل بازی کردن به تعهدات‌شان پایبند باشند.

گفتگوی مشرق را با مدافع خارجی استقلال در زیر بخوانید:

* داربی را باختید تا فصل به بدترین شکل ممکن برای استقلال به پایان برسد.

همین‌طور است. از این بابت متاسفم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. برای اینکه یک فصل خوب داشته باشید باید همه عوامل دست‌به‌دست هم بدهند. متاسفانه این اتفاق در استقلال نیفتاد. من با این امید به تیم اضافه شدم که آسیایی شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

* از بازی با پرسپولیس بگو.

اگر ضربه سر رضا عنایتی گل شده بود شرایط جور دیگری می‌شد. ما بدشانس بودیم. مگر حریف چند مرتبه روی دروازه ما توپ آورد؟ با این حال نمی‌توان واقعیت‌ها را ندید. مشکل ما مربوط به این بازی نبود. ذهن کادر فنی و بازیکنان در بسیاری از مواقع درگیر مشکلات بیرون از زمین بود. شما فکر می‌کنید تیمی که قهرمان شد(سپاهان) مثل استقلال تمام فصل را درگیر مشکلات مالی بود؟ من که این‌طوری فکر نمی‌کنم.

* اما خیلی از تیم‌های رقیب مشکل داشتند.

ما تمام فصل انتظار کشیدیم تا مشکلات مالی حل شود اما تا همین امروز اتفاقی که منتظرش بودیم روی نداد. من باید دو، سه هفته دیگر با تیم‌ملی کشورمان برابر پرتغال قرار بگیرم. نیاز دارم چند روزی در ارمنستان استراحت کنم اما با خانواده‌ام در تهران مانده‌ام و منتظرم باشگاه به تعهداتش عمل کند. شما خودتان می‌دانید در طول فصل با مشکلات زیادی روبه‌رو بودم اما یک مرتبه هم اعتراض نکردم.

* این فصل در پست‌های مختلف بازی کردی.

در داربی دفاع چپ بودم و نیمه دوم به دفاع میانی منتقل شدم. من چهار بازی نیم‌فصل اول و سه بازی نیم‌فصل دوم را از دست دادم و در مقابل 23مرتبه وارد زمین شدم. همیشه هم با تمام وجود برای موفقیت استقلال انرژی گذاشتم و تلاش کردم. همیشه هر وقت سرمربی هرجا صلاح دانست بازی کردم و نق نزدم.

* فکر می‌کنی در پست دفاع چپ موفق بودی؟

من مقابل تیم‌ملی ایتالیا هم دفاع چپ بازی کرده بودم. حتی در پست هافبک دفاعی یا راست هم به راحتی حضور پیدا می‌کنم. وقتی می‌خواهی به تیم کمک کنی فرقی ندارد کجا باشی. روی نیمکت یا در هر پستی.

کارد به استخوان مدافع استقلال رسید؛ اوضاع این‌طوری باشد می‌روم

* از مشکلات مالی استقلال حرف زدی و اینکه هنوز نتوانسته‌ای پولت را بگیری. قراردادت با استقلال چندساله است؟

دوساله اما به صورت توافقی در فصل دوم. منتظرم ببینم باشگاه در این چند روز چه خواهد کرد. راستش با شرایطی که وجود دارد فصل بعد از استقلال جدا می‌شوم. خانواده‌ام دچار مشکل شده‌اند. در تمام دنیا بازیکنان بازی می‌کنند تا پول بگیرند. به نظرم یک فصل تحمل شرایط کافی است. وقتی آرامش نداشته باشی نمی‌توانی کارت را درست انجام دهی. من خیلی فارسی متوجه نمی‌شوم اما در چهار، پنج ماه اخیر سر تمرینات متوجه می‌شدم تمام بازیکنان درباره مشکلات حرف می‌زنند.

* از کادر فنی استقلال بارها انتقاد شد که مسبب شکست‌های تیم است.

وقتی تیم شکست می‌خورد از دروازه‌بان و مدافعان گرفته تا هافبک‌ها و مهاجمان و البته کادر فنی مقصر هستند. حال برخی بیشتر و برخی کمتر، باید انصاف داشت.

* حالا تصمیمت برای رفتن از استقلال جدی است؟

من از مسوولان باشگاه تقاضا دارم  تکلیفم را روشن کنند. من و خانواده‌ام در تهران مانده‌ایم. شرایط را مناسب نمی‌بینم. امیدوارم کاری کنند تا بتوانیم به ادامه کار فکر کنیم. در غیر این صورت برای استقلال در فصل آینده آرزوی موفقیت خواهم کرد. شاید برخی بتوانند یک فصل بدون پول بازی کنند اما من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای جایی می‌روم که به تعهدات‌شان پایبند باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    استقلال باید خانه تکانی کنه
  • ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    پرسپولیس و استقلال یک بازیکن حرفه ای داخلشون نیست....اکثرا لیگ یکی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس