وودی آلن مهمترین تصویر گر مناسبات اخلاقی بورژوازی نوپای شهری است. هویت بی تاریخ و نظام ارزشی - اخلاقی این قشر در آثار او از اهمیت ویژه ای برخوردار اند.وودی آلن در فیلم "جاسمین غمگین" عمق منحط این مناسبات اخلاقی را روایت می کند.

گروه فرهنگی مشرق - "مرد غیر منطقی" Irrational Man  آخرین ساخته وودی آلن فیلم ساز کهنه کار امریکایی است که اخیرا در شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شد، داستان این فیلم درباره استاد فلسفه "ایب" ( یواکین فینیکس) است او مردی بدبین و خسته است که عقیده دارد عقاید فیلسوف‌ها بی‌معنی ست. و برای امتحان اصول اخلاقی نامتعارف خود تصمیم می‌گیرد یک قاضی را به قتل برساند. نقشه قتل باعث می‌شود او طعم تازه‌ای از زندگی را بچشد.استقبال مخاطبان و منتقدان از فیلم جدید وودی آلن در کن به طور کلی مثبت بود.
وودی آلن تا کنون بیش از پنجاه فیلم سینمایی ساخته است و در کارنامه او آثار مطرحی همچون "منهتن" ، "پول را بردار و فرار کن" ، " آنی هال" ، "هانا و خواهرش" ، "امتیاز نهایی" ، "نیمه شب در پاریس" حضور دارد.

مرد غیر منطقی ؛ تازه ترین ساخته وودی آلن

آخرین اثر او پیش از "مرد غیر منطقی" فیلم  Magic in the Moonlight است داستان دختری که توانایی های فراروانشناسانه او موجب آشنایی اش با مردی می شود.

وودی آلن مهمترین تصویر گر مناسبات اخلاقی بورژوازی نوپای شهری است.هویت بی تاریخ و نظام ارزشی - اخلاقی این قشر در آثار او از اهمیت ویژه ای برخوردار اند.وودی آلن در فیلم "جاسمین غمگین" عمق منحط این مناسبات اخلاقی ای قشر را روایت می کند.


مرد غیر منطقی ؛ تازه ترین ساخته وودی آلن//آماده نمایش


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    این اراجیف چیه نوشتید؟ وودی آلن فیلمساز یهودی و تمامی آثارش غیر مستقیم در خدمت یهود.
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    چه موش مرده س

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس