کد خبر 417397
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

فیلم جدید «انتقام جویان» در بازار جهانی میلیاردی شد.

به گزارش مشرق، شاید از قبل اکران خیلی ها منتظر دیدن این خبر روی خروجی خبرگزاری ها بودند. فروش فیلم «انتقام جویان: عصر آلترون ها» در سینماهای دنیا مرز یک میلیارد دلار را رد کرد. تا کنون از بین فیلم های ابر قهرمانی مارول فقط قسمت نخست همین فیلم، ساخته سال 2012 و «مرد آهنی 3» توانسته بودند به فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار دست پیدا کنند. در مجموع هم این فیلم بیست و یکمین اثر در تاریخ سینماست که موفق به دست یابی به این رکورد شده.

«انتقام جویان: عصر آلترون ها» در خاک آمریکا هم 333 میلیون دلار فروش داشته و با 7 میلیون دلار دیگر می تواند رکورد «سریع و خشن 7» را بشکند و پر فروش ترین فیلم سال در آمریکا لقب گیرد. اما بعید است به این زودی به رکورد دنیای «سریع و خشن 7» برسد. این فیلم در دنیا بیش از یک میلیارد و چهارصد و هفتاد میلیون دلار فروش داشته و باید دید آیا «انتقام جویان: عصر آلترون ها» می تواند این رکورد را هم بشکند یا خیر. قسمت نخست «انتقام جویان» با فروش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون دلاریش توانست رتبه سوم پر فروش ترین فیلم های تاریخ سینما را از آن خودش کند. باید دید آیا این موفقیت توسط «انتقام جویان: عصر آلترون ها» هم تکرار می شود؟

«انتقام جویان: عصر آلترون ها» از 15 می 2015 در سینماها اکران شده. کارگردان این فیلم جاس ویدون است و در آن ستاره هایی چون رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، پل بتانی و... حضور دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس