کد خبر 417359
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

سرمربی پیشین پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رخ داده در بازی تراکتورسازی و نفت تهران گفت: جای تاسف دارد که با احساسات مردم پر شور مردم تبریز به آن شکل بازی شد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در خصوص دربی 80 اظهار داشت: نتیجه دربی چندان حائز اهمیت نبود و هر دو تیم برای احاده حیثیت به میدان آمدند تا با کسب پیروزی ناکامی خود را در لیگ جبران کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس به خاطر صعود تیم‌شان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان از نظر روحی در شرایط بهتری قرار داشتند در حالی که استقلالی‌ها با توجه به نتایج ضعیف اخیرشان با روحیه نه چندان خوب در دربی حاضر شدند. در این شرایط شانس برد پرسپولیس بیشتر بود و خوشحالم از اینکه هواداران این تیم در پایان دربی جشن پیروزی گرفتند و امیدوارم آنها روز سه‌شنبه هم شاد و خندان ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه پیروزی در دربی روحیه  بازیکنان این تیم را به بهترین شکل تقویت کرد، یادآور شد: پرسپولیس روز سه‌شنبه هفته جاری در حساس‌ترین بازی فصل خود به مصاف الهلال خواهد رفت و پیروزی در دربی نه تنها از نظر روحی به این تیم کمک شایانی خواهد کرد بلکه باعث خواهد شد هواداران با شور و اشتیاق بیشتری برای حمایت از تیم به ورزشگاه آزادی بیایند.

استیلی ادامه داد: نقش هواداران در صعود تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا غیر قابل انکار است. وقتی در بازی با بنیادکار مدافع این تیم آن اشتباه مسلم را در صحنه گل دوم انجام می‌دهد دلیلش فشار هواداران است. مطمئن هستم در بازی با الهلال نیز هواداران با حضور پرشورشان در ورزشگاه آزادی یک روز به یاد ماندنی دیگر را رقم خواهند زد.

وی دربی 80 را تا حدودی با کیفیت خواند و افزود: نیمه اول این بازی چندان دلچسب نبود اما در نیمه دوم دو تیم تا حدی تهاجمی بازی کردند و این پرسپولیس بود که قدر فرصت‌های خود را بهتر دانست. خوشحالم از اینکه شاگرد سابقم در این بازی موفق به گلزنی شد. علی علیپور بازیکن امید راه‌آهن بود که او را به تیم بزرگسالان آوردیم و در نیم فصل اول در چند بازی او را در ترکیب اصلی قرار دادیم و بعد از آن مورد توجه مربیان پرسپولیس قرار گرفت. خوشحالی من بیشتر می‌شود وقتی می‌بینم بازیکنی مثل میلاد محمدی که در بین بازیکنان تستی او را جذب کردیم به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود. مطمئن هستم آینده این دو بازیکن جوان درخشان خواهد بود، از جمله مهدی طارمی که در اوج جوانی او را در شاهین بوشهر بازی دادیم.

استیلی درباره بقای تیم راه‌آهن گفت: من خیلی نگران سرنوشت بازیکنان راه‌آهن بودم و خوشحالم از اینکه تلاش بازیکنان این تیم نتیجه داد و در لیگ‌برتر ماندنی شدند. جا دارد تشکری هم از فرهاد کاظمی کنم که با درایت خود این تیم را از شرایط بحرانی خارج کرد. با برنامه 5 ساله به این باشگاه آمدیم و در حالی که همه چیز خیلی خوب پیش می رفت به یکباره آن اتفاقات رخ داد. باید خدا را شکر کرد که راه‌آهن در لیگ برتر ماند اما باید تاسف خورد از اینکه پیکان، یک تیم تهرانی سقوط کرد و این اتفاق خوبی برای فوتبال تهران که پر از استعداد است، نیست.

سرمربی پیشین پرسپولیس از اعتراض‌هایی که در پایان دربی از سوی هواداران استقلال به امیر قلعه‌نویی شد ابراز گلایه و خاطرنشان کرد: انتظار نداشتم با قلعه‌نویی چنین رفتاری شود. او با استقلال به افتخارات زیادی رسیده است و مستحق این رفتارها نیست. اگر پرسپولیس و استقلال در چند سال اخیر در لیگ ناکام مانده‌اند به خاطر این است که در این دو باشگاه کار‌های زیر ساختی انجام نمی‌شود در حالی که باشگاهایی مثل سپاهان، نفت تهران و فولاد این کار را خیلی خوب انجام می‌دهند و به این خاطر به موفقیت‌های اخیر رسیده‌اند. تا زمانی که در باشگاه‌های بزرگ ما یک نفر تصمیم گیرنده باشد شرایط به همین شکل خواهد بود در حالی که در تمامی باشگاه‌های بزرگ دنیا باشگاه توسط یک گروه کارشناس در زمینه‌های مختلف اداره می‌شوند و همیشه چند فکر خیلی بهتر از یک فکر جواب داده است.

وی در ادامه درباره قهرمانی سپاهان و اتفاقات هفته پایانی لیگ عنوان کرد: قشنگی فوتبال را یک بار دیگر در هفته پایانی لیگ برتر احساس کردیم. وقتی تراکتورسازی با نتیجه 3 بر یک از نفت جلو بود کمتر کسی تصور می‌کرد بازی به تساوی بیانجامد اما شاگردان منصوریان خیلی خوب به بازی برگشتند تا از این تساوی، سپاهان نهایت استفاده را ببرد. هر 3 تیم شایسته قهرمانی بودند و تیم‌های با کیفیتی نشان دادند.

استیلی عنوان کرد: جای تاسف دارد که با احساسات مردم پر شور مردم تبریز به آن شکل بازی شد. باید این قضیه را پیگیری کنند تا مشخص شود چه کسی به خودش اجازه داده که به هواداران تراکتورسازی اعلام کند بازی سپاهان مساوی شده تا آنها در پایان بازی به آن شکل جشن قهرمانی بگیرند. این اتفاق بازی با احساسات هواداران که صاحبان واقعی فوتبال هستند، بود. ما باید خیلی بیشتر از اینها قدر هوادران خود را بدانیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرش آذر ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    آقای استیلی . بچه محل خوبم . چه کسی با احساسات مردم آذربایجان بازی کرد . چرا دنبال دشمن فرضی میگردیم . من خودم نیمه اول بازی را از تلویزیون دیدم ونیمه دوم را از رادیو شنیدم بازی سپاهان رو لحظه به لحظه گزارش میکردن اصلا وقتی گزارشگر تبریزی گفت تراکتور قهرمان شد تعجب کردم که کی گل چهارمی زده شد که من متوجه نشدم معلومه تمام تراکتوری ها آماده دور افتخار و نشون دادن خودشون بودن که هیچکس رو حتی پای تلویزیون یا رادیو نذاشته بودن که از نتیجه اصفهان هم خبری بگیره و اعلام کنه که حالا پای قطعی اینترنت و خطوط تلفن همراه با کد تبریز پیش نیاد
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    تراکتور اگه عرضه داشت بازیو میبرد
  • عشق همدان ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    واقعا حق سپاهان قهرمانیست خیلی قشنگ بازی میکردن.تراکتور 8 امتیاز با گلبخودی حریفاش گرفت
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    اين متن كجاش در مورد پورحيدري و پروين نوشته؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس