عليرضا خمسه گفت: نقش «آقاخان» در مجموعه تلويزيوني «ميکائيل» را مي‌توان منفي‌ترين نقشي دانست که تا به حال ايفا کرده‌ام و آن را مديون نگارش و نظارت سعيد نعمت‌الله مي‌دانم.

به گزارش مشرق، علیرضا خمسه درباره ايفاي نقش «آقاخان» در مجموعه «ميکائيل» به کارگرداني سيروس مقدم گفت: اين نقش با آثار قبلي که ايفا کرده‌ام، متفاوت است و براي اولين بار نقش يک ضد قهرمان را بازي کردم که پا به پاي قهرمان، درام را پيش مي‌برد و باعث اوج و فرود درام مي‌شود.

وي ادامه داد: مردم بيشتر مرا به عنوان يک کمدين مي‌شناسند، اما بايد گفت تعريف اصلي کمدين در تئاتر کسي است که از پس ايفاي نقش‌هاي کمدي و تراژدي، توأمان برمي آيد. حضور من در اين نقش نيز اين نکته را يادآوري مي‌کند که يک بازيگر همزمان بايد هم بخنداند و هم بگرياند و از ايفاي هيچ نقشي هراس نداشته باشد.

اين بازيگر پيشکسوت در ادامه اظهارداشت: ايجاد باور در مخاطب از سوي بازيگر مهم ‌ترين نکته‌اي است که همواره بايد مورد توجه قرار بگيرد و اين ايجاد باور در نقش آقاخان به کمک نويسنده و کارگردان و نظارت اين دو اتفاق افتاد. من پيش از اين تجربه همکاري با آقاي مقدم را داشتم اما اولين تجربه همکاري با سعيد نعمت ‌الله را به دست آوردم.

وی ادامه داد: اين نقش هم بيش از هرکس مديون حضور و نظارت‌هاي آقاي نعمت‌الله بود که لحظه به لحظه در کنار ما بود و به درآمدن نقش‌ها کمک مي‌کرد.

بازيگر نقش بابا پنجعلي در مجموعه سريال پايتخت، درباره حضورش در سري چهارم اين سريال که قرار است ماه رمضان از شبکه يک پخش شود، گفت: در سري چهارم اين سريال هم حضور دارم و بايد بگويم که در اين سري، بابا پنجعلي به دنبال ازدواج مجدد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس