کد خبر 417209
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳

صدور حکم اعدام مرسی رییس جمهور سابق و رهبران اخوان المسلمین مصر به جرم "جاسوسی برای قطر" ، "همکاری با گروههای حماس و حزب الله" و "مشارکت در حمله به زندان شهر قاهره" و آزادسازی زندانیان اخوان المسلمین با واکنشهای متعددی مواحه شده است.

گروه بین الملل مشرق - دادگاه عالی مصر پس از ماهها محاکمه "محمد مرسی" رییس جمهور مخلوع مصر ، محمد بدیع و چند تن دیگر از سران اصلی گروه "اخوان المسلمین" روز گذشته حکم اعدام آنها را صادر کرده و برای تایید نهایی به دفتر مفتی مذهبی مصر ارسال کرد. تصاویر زیر واکنش محمد مرسی و سران زندانی اخوان المسلمین را پس از شنیدن حکم دادگاه نشان می دهد!

واکنش مرسی و رهبران اخوان المسلمین به حکم اعدام!

واکنش مرسی و رهبران اخوان المسلمین به حکم اعدام!

واکنش مرسی و رهبران اخوان المسلمین به حکم اعدام!

لازم به ذکر است که محمد مرسی عضو شورای مرکزی گروه "اخوان المسلمین مصر" در سال 2012 با رای حدود 52 درصد از مردم مصر به ریاست جمهوری این کشور رسید اما پس از یکسال و در حالی که اعتراضات به عملکرد وی و گروه اخوان المسلمین در جامعه مصر به بالاترین حد خود رسید ، پس از دوره ای اعتراضات خیابانی صدها هزار نفر از مردم مصر با کودتای نظامیان مورد حمایت آمریکا و عربستان سعودی ، توسط "وزیر دفاع کابینه اش" از منصب خود برکنار شده و به زندان افتاد.

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

در دوره ریاست جمهوری وی گروههای تکفیری فعالیتهای خود را تحت حمایتهای ضمنی وی و برخی جناحهای گروه اخوان المسلمین به طرز ویژه ای گسترش داده و موجبات جندین برخورد مذهبی را در جامعه مصر فراهم آوردند. یکی از بزرگترین جنایات رخ داده در دوره صدارت مرسی اقدام 5 هزار تکفیری وهابی در حمله به روستای محل زندگی "شیخ حسن شحاته" رهبر شیعیان مصر در روز میلاد امام زمان (عج) بود که به شهادت فجیع وی و دو برادرش منجر گردید.

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

در زمینه سیاست خارجی نیز محمد مرسی در جایگاه ریاست کشور اسلامی مصر نه تنها اقدامی برای ایجاد قرابت و مودت در میان کشورهای اسلامی نکرد بلکه تنها چند ماه پس از انتخاب به این سمت با سفر به ایران جهت شرکت در احلاس جنبش عدم تعهد با ادبیات زننده و تفرقه افکنانه مذهبی ، ضمن حمایت از گروههای تروریستی تکفیری بین المللی فعال در کشور سوریه ، ایران و حزب الله و دولت سوریه را به ارتکاب جنایت متهم کرد!

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

همچنین وی بر خلاف خواسته اکثریت ملت مسلمان مصر مبنی بر برقراری محدد رابطه با جمهوری اسلامی ایران ، برقراری هرگونه رابطه را به "تعهد ایران به امنیت کشورهای خلیج فارس! و دست برداشتن از حمایت از حزب الله و دولت و مردم سوریه" مشروط کرد.

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

وی تنها یک هفته پس از بازگشت از ایران با گردآوری هزاران تروریست تکفیری در حال آموزش در اردوگاههای وابسته به اخوان المسلمین و القاعده در یک ورزشگاه در شهر قاهره ، بمناسبت نخستین سالگرد آغاز بحران تروریسم تکفیری در کشور سوریه  ضمن اعلام قطع رابطه با دولت سوریه ، خطاب به ایران و حزب الله ، گفت که "هیچ جایی برای شما در سوریه وجود ندارد و  باید فورا از آن خارج شوید!" وی در ادامه تاکید کرد "بزودی بشار اسد از قدرت ساقط خواهد شد".

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

اما حال با گذشت دو سال از آن روز نگاهی به حال و روز مرسی و سایر سران کشورهای عرب حامی تروریسم تکفیری نشان دهنده واقعیت مضحکی است. اکثر رهبران عربی که وظیفه حمایت و آموزش تروریستهای تکفیری را در ابتدای بحران سوریه را داشتند پس از مدتی مشارکت در قتل و کشتار مردم و نظامیان سوریه به نفرین روزگار گرفتار آمدند. در این میان وضعیت محمد مرسی از سایر همتایانش (امیر قطر ، شاهزاده بندر بن سلطان رییس سرویس اطلاعاتی سعودی و ...) عبردت انگیزتر بود!

 سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

وی که دو سال پیش قاطعانه از سقوط دکتر بشار اسد رییس جمهور منتخب کشور سوریه خبر داده بود ، یکسال پیش و از پشت میله های زندان وزیر دفاعش ، ناظر بر روند برگزاری انتخابات پرشور در کشور سوریه یا مشارکت بیش از 75 درصدی سوریهای داخل و خارج این کشور بود. 

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!

سرنوشت عبرت انگیز آقای رییس جمهور!













نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 10
  • محمد ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 4
    زیادخوشحال نباشید چون با این وضع میدانی سوریه و اوضاع خرابش شما و بشار اسد ساده که چشم به امید به حمایت شما بسته باید از سوریه خداحافظی کنید مشرق چی شد بالاخره نمیخوای از حمص خبر بزاری ؟! حالا سانسور کن
  • دیده بان ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    3 0
    خون شهید شیخ حسن شحاته و هزاران بی گناه در عراق و سوریه به گردن این سران وهابی و کودن است.باور بفرمایید حماقت از سر و روی کثیفش می بارد. به عمرم انقلابی مضحک تر از انقلاب مصر ندیده بودم.
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    عالییییییییییییییییی بود اقا ! هههه واقعا از این مرسی از ته دلم متنفر بودم و هستم نامرد روزگاهر خداییش بندع خدا شحاده رو نامردی بد کشتن واقعا این مرسی و اون عکسا عالی بود عالی
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    2 0
    خدا لعنتش کند مردک تازه به دوران رسیده را که با آن کبر و غرور برای شرکت در اجلاس سران به تهران آمد آنهم با کلی عشوه و غمیش انگار نه انگار که از مملکت ویران و عقب مانده و فقیر مصر که کاسه گدائی اش جلو آمریکای شیطان و استعمار گر و عربستان مزدور و خائن به مسلمین پیوسته دراز بوده و مردمش با روزی سه دلار زندگی رقت باری را میگذرانند آمده بود و برای ملت ایران که پیوسته دست دوستی و کمک به سوی آنها آنهم بدون چشمداشت دراز کرده طاقچه بالا گذاشت و زود هم سایه نحسش را از کشور پاکمان دور کرد و در مدت حضورش در ایران پاک از توهین و تهدید به ملت و نظاممان هم کوتاهی نکرد حالا بد نیست در تنهائی زندانش کمی فکر کند البته اگر مغزی در آن جمجمه نئاندرتالی اش وجود داشته باشد و بیاد بیاورد که با اعمال و گفتارش تا به امروز باعث ریخته شدن چه خونهائی و نابودی بی حد زندگی های بیگناهان و آوارگیشان به دست مزدوران شیطان صفت تکفیری و وهابی آموزش دیده و حمایت شده در دوران منحوس و کوتاه به خیالش ریاست جمهوری اش شده مردک دلقک بازی خورده عربستان و ترکیه و انگل ایس .چقدر شاعر ایرانی باهوش و مدبرمان زیبا سروده : یارب روا مدار گدا معتبر شود ......... گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود . و البته این سر گذشت باید تذکر و درس عبرتی باشد برای همه ما در هر مرحله و موقعیتی در زندگی که در همه حال بیاد خدا بوده و از عاقبت غرور و طغیان و گردن کشی در هراس بوده و به آستان عبودیت و بنده گی ربوبی اش پناه ببریم .آمممممین یا رب العالمین .
  • ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 1
    همین که توسط ناحقان و کودکشان محاکمه میشه نشان از حقانیت این مرد است شما ها به فکر ممکلت و اخرت خودت باش
  • ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    1 0
    جهنم مبارکت باشه
  • ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    1 0
    مرسی گمان می کرد با روی خوش نشان دادن به اسراییل و آل سعود و ابراز بیزاری از شیعیان و ایران و یا حمایت ار مخالفان سوری قدرت خود را مستحکم می کند! اما نمی دانست آل سعود اساسا تحمل هیچ حکومت غیر دیکتاتوری را در اطراف خود ندارد و نمی خواهد چیزی به نام انتخابات در جهان عرب وجود داشته باشد الا به طور فورمالیته. لهذا مرسی با اعتماد به آل سعود و السیسی فقط گور خود را کند. و صد البته خون پاک و مظلومانه شهید شحاته چه زود اثر کرد...
  • علیرضا اهواز ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    اخوانی ها مشتی نادان هستن ؛ از باب توهین یا ناراحتی به خاطر کارهاشون نمیگم . واقعیت رو دارم بیان میکنم ، اونم بر اساس کارهایی که انجام دادن و خطاهایی که مرتکب شدن . از روز تاسیسشون تا الان.آخر کدوم آدم عاقل و سیاستمداری که برآورده یک انقلاب ضد دیکتاتوری و ضد سرمایه داریه میره با بزرگترین حامی دیکتاتور کشورش رابطه برقرار میکنه؟ کدوم آدم مومنی که ادعای دین و پشتیبانی از امت اسلامی رو داره روابط خودش رو با اسراییل ادامه میده در حالی که چند ماه قبلش مردمی که بهش رای دادن سفارت اسراییل رو آتیش زدن ؟ کدوم عاقلی میاد دم از دین و وحدت میزنه بعد خودش جامعه اسلامی رو فقط و فقط مختص یک گروه میدونه و بخش عظیمی از جامعه اسلامی رو نادیده میگیره ؟! حداقلش اینه که طرف واقعا دیندار و مومن هم نباشه سیاستمدار و ظاهرالصلاح که باید باشه ! حداقل برای گول زدن مردمی که بهت رای داده بودن یه حرکت ایضایی میکردی !!! همینش رو هم بلد نبودن یعنی نه واقعا اسلام رو پیاده کردن و مسلمون بودن و نه بویی از عقل و سیاست و ذکاوت برده بودن . برای همین بجز احمق هیچ واژه ای برازنده این جماعت نیست
  • ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    2 0
    و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
  • ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    این است عاقبت همدستی و هم پیالگی با شیطان بزرگ...
  • امیر ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    1 0
    به نظرم مرسی نتیجه حماقتش را دارد میبیند
  • مسلمان ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    آشغال!
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 1
    خنده دار است - جاسوسی برای قطر - کشور مصر به آن بزرگی حتی شهروند بسیار عادی اش هم برای قطر جاسوسی کند خنده دار است - قطر خودش به اندازه یک نفر عادی هم قلمداد نمی شود. به قولی گفته اند مورچه چی هست که کله و پاچه اش چی باشد.
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    حداقل سیسی از این وحشی های تکفیری بهتره در ضمن شما مطمئنید مصری ها رابطه با ایران رو میخوان؟ من که تو سایت هاشون میرم نظراتشون رو میخونم اکثرا بد وبیراه میگن به ما
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    یادمه چه طور احمدی نژاد اویزونش شده بود و رسانه میلی هم ول کنش نبود
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    اونموقع که یک فرشته بود پدر سیاست بسوزد
  • لیلاز ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    عاقبت سگ سعودی ها ی نجاست خوار بودن همینه......
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    بر نفاق و تکفیر لعنت!
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    چقدر قیافه مرسی و طرفداراش شبیه داعشی هاست
  • محمد کرمانی ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    وهابی بیچاره
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    هرکه با ال علی درافتاد ورافتاد مرسی واقعا حقش هست یک دنده ی کله شق نمک نشناس بی صفت
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    ذوق زدگي آقايان در آن برهه از زمان در استقبال از ايشان نشان داد كه توصيه به داشتن بصيرت حد و مرز نمي شناسد و بايد تعميم يابد.
  • sadeghi ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    اعدام کنیدهمشونو تکفیریهای ملعون
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    درس عبرتی باشه برای ایران تا از هر ناکسی پشتیبانی نکنه به اسم اسلام گرایی.
  • سید ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    آخرعاقبت آدمهای هزارچهره وبی ثبات همینه
  • محمد ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    عاقبت تزوير و ريا همينه.....بايد به بدتر از اينا گرفتار بشه....مغرور شد و بعدش هم مغلوب شد.....چند روز از انقلابشون نگذشته بود فكركرد دنيا رو فتح كرده اومد ايران با اون اراجيفش به مردم ايران دهن كجي كرد......اينهم عاقبتش.......خدا جاي حق نشسته واقعا
  • محمد کرمانی ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    جواب شمارو سید حسن نصرالله چند روز پیش داد یکم فکر باز داشتی حرفاشو خوب می فهمیدی
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    اینها و دموکراسی؟ من همون وقت که اخوانیها در مجلسشان قانون وضع می کردند می خندیدم که اینا چه ساده اند مگر انقلاب رخ داده؟ در مصر قدرت سر جایش بود یک تغییر جزئی تاکتیکی رخ داده بود.
  • سید ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    آخرعاقبت آدمهای هزارچهره وبی ثبات همینه
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    در روز ولادت امام زمان کسی را به جرم بزرگداشت این روز بکشی؟ هر چیزی حدی داره وایشون از حدش گذشتند.والعاقبه للمتقین
  • مصطفی ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    اون روزی که اومد ایران و حرف های مفت زد یادم نمیره چوب خدا صدا نداره آقای مرسی
  • محمد ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    میشه بگید چی گفته گفته تروریستا رو نابود میکنه حزب الله همون قلمون رو پاکسازی کنه شاهکار کرده فعلا حمص و ادلب رو دریاب ببین چی واقعیت داره اون چیزی که در میدان جنگ سوریه در این چند ماه رخ داده بر خلاف نظرات ایشون هست
  • آرش آذر ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    ترکیه هم خیلی مرموزانه به مصر برای لغو حکم اعدام و آزادی مرسی تلاش میکنه .
  • هادی ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    بزرگوار، ایران هیچگاه از مرسی حمایت نکرد و با وجود اینکه حامی جریان های دیگه ای بود در مصر ولی هیچگاه در امور داخلی مصر دخالت نکرد و همیشه معیار را درخواست و رای مردم میدونست. و با کودتا مخالف بود.
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    چرت نگو ! واقعا واسه تفکر محدودت متاسفم!
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    احسنت ! همینه ! واقعا خوشحال شدم از سرنوشت کسی که تا به قدرت رسید خدارو فراموش کرد و دولت شیطان رو به عزت الهی ترجیح داد !
  • ساجد ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    ارتش سوریه هر روز از تسلط داعش در سوریه کم میکنه .......دقت نکردی؟!! داعش رو به زواله
  • محمد ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    طرف روی دیش نوشته بود کولر..... به امید نابودی همه کولر سازان
  • مسعود ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    بی شرفِ داعشی.
  • دلسوز.ایران ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    نوکر همیشه مثل یه دسمال کاغذی است.بعد از استفاده سططل اشغال
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    مرسی برو به جهنم
  • مهدی س ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    اینکه احمدی نژاد دنبالش بود ، جزء سیاستهای کلان نظام ما هستش. یعنی جذب حداکثری و دفع حد اقلی. ما باید تا اونجا که میتونیم این احمقها رو به راه راست بیاریم و از آغوش اسراییل و عربستان یرون بکشیم ، وگرنه دشمن تراشیدن که کار سختی نیست برادر
  • ناشناس ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    وقتی خون شیعه های بی گناه مصر رو می ریختن باید به فکر الآنشون هم می بودن تکفیریهای خشک مغز.خون بر شمشیر پیروز است. اللهم عجل لولیک الفرج
  • AMIN310 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    وسيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون
  • سروش ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    امیدوارم اردوغان هم به سرنوشت دوستش تبدیل شود
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    اونا ميخواستند اون احمق رو از خواب بيدار كنند ولي فايده اي نداشت و عاقبتش اين شد !! البته عاقبت تو هم بهتر از اين نميشه ، چون تو هم خيلي تو هپروتي
  • محمد ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    خب اونموقع اون تازه انتخاب شده بود و انتخاب مردمی بود که سفارت اسراییل را آتش زدند.بعضی اعمالش هم به حساب خامی و اشتباه سهوی ایشان نوشته میشد.
  • محمد ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    سگ زرد برادر شغاله
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    قابل توجه فتنه گران
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    ابله ها در اسارت هم به داعش چسبیدند!
  • سیامک بهاءآبادی ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    این غوغا زیر سر اردوغان انگلیسی ترکیه بود که فرصت و ظرفیت را سوزاند و نابود کرد. عقلای کشور می دانستند که چه خبره . انقلاب مصر با مکانیزم انقلاب نابود شد؛ غرب ناوگان حکومتی خود در مصر (مثل ترکیه) را نوسازی کرد، کاری که در جاهای دیگر مثل عربستان، سودان، اردن و... هم می خواهد بکند! پتانسیل مصر همچنان باقی است استعداد انقلاب وجود دارد. عجم هراسی (بخصوص ایران کمبوجیه) هم فراوان است . سیسی انگلیسی هم با مبارک فرقی ندارد. در زمره هم استعماریها مثل عربستان است. اما خون بی گناهان قطعا کار خودرا خواهد کرد....
  • SMM ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    4 و سال و خورده ای همین رو میگید که بشار فلان و بیسار ، خوب گوشات رو وا کن بشار اسد رئیس جمهوری قانونی سوریه است و خواهد ماند به کوری چشم تکفیری ها و طرفدارانشون! ، تو هم که از حمص حرف میذاری معلومه حواس پرتی داری.مشرق هر خبری رو میذاره چه به سود و چه به ضرر ارتش سوریه و رسالتش که خبررسانی است رو انجام میده، خلاصه اتفاقات حمص زیاد خوشحالت نکنه شب دراز است ......
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    خداییش من که حال کردم اخوانی ها یک ضربه ی مهلک می خورن اگه این یارو اعدام شه
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    محمد خان گروه زيادي از مردم سوريه با خون خود به دكتر بشار اسد رأي دادند. شك نكن كه بشار اسد به شدت از جانب ملت خويش پشتيباني مي شود. مگر محمدحسني مبارك از طرف آمريكايي ها و سعودي ها حمايت نمي شد. با 10 روز راهپيمايي سرنگون شد.
  • واقف ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    لطفا دروغ نکو دروغ حرامه. کجا آویزون این بدبخت از خدا بی خبر شده بود که ما ندیدیم .شاید شما ناشناس با مهمان نوازی هستید . این بدبخت هم مهمان ایران اسلامی بود که به میزبان مهربان خود توهین هم کرد و حالا دست انتقام مظلوم آشکار شده و.....
  • عبدالکامل جزایری ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    سیاست همینه عزیز
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    خنده سردی رو صورتشون هست واقعا از درون دارن میترکن. خب شد خدا انتقام شیخ شحاته را ازشون گرفت وحشی های تکفیری
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    مدعیان ارتباط با کدخدا عبرت بگیرند...
  • عین سین ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    صدام را هم امریکایی ها محاکمه کردند، لابد اون هم نشان از حقانیتش بود؟!بعد ببینم شما مملکت و آخرت حالیته؟
  • بابا ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    نشانه های ظهور تا الانش که داعش و النصره و غرب و عرب نتونستن به اهدافشون در سوریه دست پیدا کنن بازم به یاری خدا نخواهند توانست و بیشتر منتظر سقوط عربستان باشید تا سوریه به لطف حق والسلام
  • ehsan ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    سیاست است دیگر... کسی که ادعای نابودی اسرائیل رو داشت و ازادی غزه و فلسطین به بهانه کار یک مشت جو زده حالا شده شیطان بزرگ و نوکر امریکا... خوب البته که باید همه جوانب رو میسنجید مرسی که همچین کاری نکرد... ارتش مصر همیشه نقش پررنگی در سیاست ترکیه داشته و باید احتیاط میکرد که کارش به اینجا نکشه...
  • ehsan ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    ارتش مصر همیشه نقش پررنگی در سیاست ترکیه :-) عجب سوووووووووتی!! همون سیاست مصر منظورم بودش
  • پويا ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    0 0
    گل گفتي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس