کد خبر 417128
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

اتحادیه فوتبال اروپا تیم دنیپروی اوکراین را به دلیل اتفاقاتی که پس از جدال این تیم و ناپولی ایتالیا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا رخ داد مجازات خواهد کرد.

به گزارش مشرق، به دنبال پیروزی خانگی 2 بر یک تیم فوتبال دنیپرو دنیپروپتروفسک اوکراین برابر ناپولی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا که صعود نماینده اوکراین را به دیدار فینال این رقابت‌ها مسجل کرد، گروه پرشماری از هواداران دنیپرو به زمین بازی هجوم آوردند تا فینالیست شدن تیمش‌شان را جشن بگیرند.

اکنون یوفا به باشگاه دنیپرو هشدار داده و اعلام کرده است که مجازات این باشگاه را به زودی اعلام خواهد کرد. طبق بیانیه سایت اتحادیه فوتبال اروپا، تیم فوتبال دنیپرو علاوه بر هجوم هوادارانش به زمین بازی به دلیل به نمایش درآمدن بنری دارای پیام‌های نژادپرستانه و همچنین آتش بازی در خارح از استادیوم محل برگزاری بازی مستوجب مجازات بوده است.

صعود دنیپرو به فینال لیگ اروپا با توجه به موانع و محدودیت‌هایی که این تیم در فصل جاری داشته است - از جمله برگزاری بازی‌های خانگی‌ در فاصله‌ای 240 مایلی از دنیپروپتروفسک در شهر کیف، به دلیل ناآرامی‌های شرق اوکراین - یک شگفتی محسوب می‌شود، هرچند اعلام حکم نهایی درباره تخلف اخیر این تیم که قرار است 31 اردیبهشت 94 مشخص شود، ممکن است از لذت بزرگترین افتخار تاریخ این باشگاه بکاهد.

دنیپرو در تاریخ 27 ماه می 2015 (6 خرداد 94) در شهر ورشوی لهستان دیدار فینال لیگ اروپا را برابر سویا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برگزار خواهد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس