کد خبر 417064
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، از فعالیت ۴ درمانگاه سگ های ولگرد در ۴ نقطه شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، رضا قدیمی با بیان اینکه در ۴ نقطه شهر تهران محل نگهداری این سگ ها را  احداث کرده ایم، گفت: ۲ مرکز در جنوب، یک مرکز در شرق تهران و یک مرکز در غرب تحت عنوان درمانگاه سگ های ولگرد در شهر تهران فعالیت می کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ۱۱ اکیپ زنده گیری سگ در شهر تهران فعال هستند، افزود: این اکیپ ها در ۱۱ نقطه حریم شهر تهران مستقر هستند که عمدتا بعد از زنده گیری سگ ها و فعالیت های ثانویه از جمله عقیم سازی، قرنطینه و نگهداری، در نهایت این حیوانات را به ایستگاه های تعبیه شده توسط شهرداری تهران و درمانگاه سگ ها منتقل می کنند.

وی با بیان اینکه این اکیپ ها بیشتر در مناطق حاشیه ای شهر تهران ایجاد شده اند، اشاره کرد: از ابتداي سال ۹۳ با استقرار این اکيپ ها در مبادي ورودی شهر عمليات زنده گيري سگ ها به طور مستمر انجام شده است.

قدیمی با اشاره به اینکه همواره درصدد هستیم تا با اجرای عملیات زنده گیری، عقیم سازی و رهاسازی قلاده های سگ در طبیعت، موضوع کنترل جمعیت این دسته از جانداران را ساماندهی کنیم، خاطر نشان کرد: این در حالیست که ساماندهی سگ های ولگرد در سال جاری نیز با جدیت دنبال می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پریناز ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    1 0
    من یک سگ بخرم قیمت آن چه قدر است ازکجا بخرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس