کد خبر 416190
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

رضا عنایتی برای بازی دربی دو راه پیش رو دارد، یکی دل کندن از استقلال و ادامه فوتبال در 40 سالگی با تیمی دیگر و دیگری وداع با فوتبال.

به گزارش مشرق، دربی 80 برای رضا عنایتی که از زمان آمدن به استقلال شماره 80 به تن کرد یک برنامه ویژه بود. او که همیشه می گفت رویایش تمام کردن فوتبال در استقلال است ، شماره 80 را انتخاب کرده بود. شماره دربی آخر فصل. یعنی آخرین بازی استقلال در لیگ چهاردهم. جایی که بهترین زمان بود برای او تا خداحافظی کند. اگرچه هیچ وقت فکرش را نمی کرد توپ فوتبال این قدر تلخ برای شان بگردد. او که همیشه محبوب هواداران تیمش بود و در این نیم فصل هم تقریبا عالی بازی کرد ، به یکباره با نتایج بد تیم شعارهای تلخی شنید. کاپیتان دوست داشتنی حالا متهم بود به 40 سالگی. اگرچه رضا می گوید:«می خواهم بازی کنم. حسم این است که بدنم توان ادامه فوتبال را دارد.» او دیگر در برنامه های آینده آبی ها نیست. استقلال برای سال بعد قرار است جوان شود. اگر همین تیم مدیریتی بمانند که تغیییراتی ریشه ای اتفاق می افتد و اگر دیگران هم بیایند شانس او برای ماندن خیلی کم است. خودش اما هنوز همه چیز را کتمان می کند؛«نه بابا می خواهم ادامه بدهم. اگر در استقلال مرا نخواستند که دربی 80 و پیراهن شماره 80 من می شود مراسم خداحافظی ام از این تیم اما می خواهم اقلا یک سال دیگر بازی کنم.»

او این جمله را می گوید هرچند جواد نکونام هم تا لحظه پایان بازی ایران و سوئد می گفت از تیم ملی خداحافظی نمی کند و انگار این وداع های ناگهانی دارد مد می شود. رضا که سال ها محبوب  استقلالی ها بوده شاید با یک نتیجه موفق تیم در دربی بهترین فرصت را برای آویختن کفش هایش داشته باشد و با شکوه از فوتبال برود. اگرچه او باید در نهایت خودش تصمیم بگیرد. اینکه با پیراهن 80 استقلال از فوتبال خداحافظی کند یا به تیم دیگری برود و با پیراهن شماره 10 به فوتبالش در 41 سالگی خاتمه دهد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس