کد خبر 416178
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

عضو هیئت مدیره استقلال تاکید کرد که جلسه هیئت مدیره این باشگاه به خاطر امیر قلعه‌نویی لغو نشد.

به گزارش مشرق، شاهرخ سبک‌دست در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان در آستانه دربی 80 پرداخت شود، اظهار داشت: این مبلغ حدود یک میلیارد تومان است و باید مراحل اداری طی شود تا به حساب باشگاه واریز کنند. با توجه به اینکه از مراحل اداری اطلاعی ندارم، مشخص نیست که چه زمانی به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

وی در خصوص اظهارات بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال که گفته است سبک‌دست به تعهداتش عمل نکرده، گفت: بحث ما در حال حاضر حمایت است و تعهدی به باشگاه استقلال نداریم. تعهدات‌مان را به استقلال انجام داده‌ایم و اگر هم این پول را پرداخت می‌کنیم، برای کمک کردن به این تیم است.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه بر چه اساسی قصد دارند به استقلال کمک کنند، تصریح کرد: تاکید می‌کنم که بحث ما حمایت است و باشگاه نیز در شرایط اضطرار قرار دارد و هنوز تکلیفش مشخص نیست. منتظر هستیم تکلیف باشگاه مشخص شود تا پس از آن صحبت کنیم.

سبک‌دست در مورد اینکه موافق ماندن امیر قلعه‌نویی است یا مخالف، گفت: در مورد مسائل فنی افراد دیگر هیئت مدیره صحبت می‌کنند و ما در این زمینه صحبت نمی‌کنیم.

وی در خصوص اینکه شایعه شده است که جلسه این هفته هیئت مدیره به خاطر امیر قلعه‌نویی و اینکه صحبتی درباره کنار گذاشتن او نشود، لغو شد، تصریح کرد: چنین چیزی درست نیست و تعداد اعضا به اکثریت نرسید تا جلسه تشکیل شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس