کد خبر 415790
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

فرزند شاه سابق عربستان سعودی که با ایجاد بدعت پست جانشین ولیعهد خود را برای پادشاهی آماده می‌کرد، این روزها اوضاع خوبی ندارد و ممکن است از تنها پست خود نیز کنار گذاشته شود.

به گزارش مشرق، روزنامه لبنانی الاخبار در مقاله ‌ای نوشت: وزیر گارد ملی عربستان سعودی روزهای سختی را پشت سر می‌گذراند، متعب بن عبدالله که در اقداماتی برنامه‌ ریزی‌ شده از سوی پدر خود آماده شده بود تا تخت پادشاهی عربستان را در دست بگیرد، اما این روزها از سوی  پادشاه جدید عربستان نادیده گرفته می ‌شود و تهدید به سرنگونی از مناصبی می‌ شود که در اختیار وی قرار گرفته است.

وزیر گارد ملی عربستان سعودی این روزها اوضاع و احوال خوبی ندارد، فرزند پادشاه سابق عربستان چندین ضربه دردناک دریافت کرده و تنها رکن باقی ‌مانده از دولت سابق به شمار می رود. تمام چیزهایی که وی به همراه پدرش و خالد التویجری رئیس سابق دفتر پادشاهی عربستان برنامه ‌ریزی کرده بودند، به باد رفته و تمام رشته ها پنبه شده است. بدعت ایجاد پست جانشین ولیعهد که برای مقدمه سازی جهت رسیدن به پست پادشاهی ایجاد شد، بر ضد خود او مورد استفاده قرار گرفت. علاوه بر اینکه اولین موج انتصابات ملک سلمان پادشاه عربستان نیز خواب و رویاهای وزیر گارد ملی را از بین برد و هنوز چند ماهی نگذشته بود که موجب دوم تغییرات و انتصابات پادشاه عربستان تیر دیگری را به پیکر رقبای سدیری ها در عربستان وارد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس