کد خبر 415452
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

بازیکنان تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از شکست مقابل تراکتورسازی پاداش گرفتند.

به گزارش مشرق،‏ استقلال روز گذشته با نتیجه 4 بر یک مقابل تراکتورسازی تن به شکست داد اما اتفاق عجیب اینجا بود که باشگاه استقلال یک روز بعد از این شکست پاداش پیروزی های گذشته را به حساب بازیکنان واریز کرد. این حرکت باشگاه استقلال اینجا عجیب تر به نظر می رسد که بازیکنان پیش از این از مشکلات مالی گلایه های زیادی داشتند ولی درست یک روز بعد از شکست مبلغ 700  هزار تومان به حساب بازیکنان تحت عنوان پاداش پرداخت شده است.

گفته می شود فردا نیز قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال به حساب آنها واریز شود تا آنها با روحیه خوب پا به دربی 80 بگذارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبد ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    از بس بعد بازی تراکتور بازیکنان از جمله بیگ زاده گریه کردن باشگاه مجبور شده این کار را بکنه بازیکن به خبرنگار میگه اگه 4 ماه حقوق نگیری چه کار می کنی کسی نیست به اون بگه پول یک قسط دریافتی تو از باشگاه معادل 10 سال حقوق ماست یه کارمند با ماهی در حالت خوش بینانه 2 میلیون حقوق میشه سالی 24 میلیون تومان ولی شما در قسط اول حداقل 200 میلیون میگیری انصافا هم که کارائی شما با یک کارمن زمین تا آسمان تفاوت داره همش هم که می نالید ان شاءالله این فوتبال کثیف و ناپاک جمع بشه خیال ما هم راحت بشه
  • محمد ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    براي نابودي فوتبال و مديراش صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس