پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی را در قالب دو نمودار درختی و بر اساس 26 بیانات و متن ابلاغیه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی منتشر کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی را در قالب دو نمودار درختی و بر اساس 26 بیانات و متن ابلاغیه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی منتشر کرد.

از زمان ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و جلسه‌ای که برای تبیین این سیاست‌ها در اسفندماه سال 92 در حضور رهبر انقلاب تشکیل شد، تاکنون بیش از یک سال می‌گذرد.

ایشان در این جلسه این نکته را متذکر شدند که «سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی» با سیاستهای کلی‌ای که پیش از این در زمینه‌های مختلف، ابلاغ شده است متفاوت است و در این سند، علاوه بر نقشه‌ی راه، شاخصهای درستْ پیمودن راه نیز مطرح شده است.

در نمودار اول «ارکان اقتصاد مقاومتی» و در نمودار دوم «سیاستهای کلی» آن به روش درختی طبقه‌بندی شده است.


این نمودارها ایـنــجـا قابل مشاهده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    خداییش هرچی رهبری میگه درسته ایشان به فکر کشورند ما در دوران جنگ تحمیلی 8ساله تجربه کردیم مردم و مسئولین به بیانات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (س) گوش کردند نتیجه رو دیدیم ,پیروزی رزمندگان اسلام بود الانم همینه اگر به بیانات رهبری عمل کنیم در این جنگ پیروزیم به یاری خدا و دعای حجت بن الحسن (عج)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس