کد خبر 415346
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

بزرگترین بازارچه خیریه با همکاری 60 موسسه خیریه از تاریخ 4 تا 6 خرداد ماه در زیر گذر چهارراه ولی عصر برگزار می شود.

 به گزارش مشرق، علیرضا آتشک -مجری طرح  این خیریه -در گفت و گو با برنا گفت  :« این بازارچه حرکت خودجوش بیش از 60 موسسه خیریه است ، در این میان شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو در حوزه های مختلف با ما همراه شدند  تا  از 4 تا 6 خرداد ،زیر گذر چهار راه ولی عصر محلی شود برای برپایی بزرگترین بازاچه خیریه ایران »

{$sepehr_album_26316}

وی با بیان اینکه موسسات خیریه شامل موسسات حمایت از معلولان اعم از ذهنی ، جسمی_ حرکتی و ... موسسات خیریه کاهش آسیب های اجتماعی و زیر شاخه های آن ، موسسات حمایت از کودکان کار ، زنان سرپرست خانوار و ... است چنین ادامه داد :« هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات رایگان به مردم و آگاهی دهی است زیرا بسیاری از هموطنان که موارد اینچنینی در خانواده و اطرافیان دارند نمیدانند باید به کدام موسسات مراجعه کنند»

وی درمورد خدماتی که قرار است در این بازارچه ارائه شود گفت :« خدمات در حوزه فرهنگی و اجتماعی است ، محصولات و تولیدات معلولان و زنان سرپرست خانوار در قالب صنایع دستی و اثار هنری  و مواد غذایی تولید زنان سرپرست خانوار به فروش می رسد .

وی تاکید کرد آگاهی رسانی از طریق بروشورهایی که شامل آدرس و خدمات کامل تمام موسسات خیریه حاضر در بازارچه است ، انجام خواهد شد .

مجری طرح این بزرگترین بازارچه در بیان اینکه در این بازارچه 80 غرفه از 60 موسسه خیریه به مدیریت موسسه خیریه رعد الغدیر وجود دارد ادامه داد : چیدمان این بازارچه  به گونه ایی است که عبور و مرور مردم مختل نخواهد شد »

وی در ادامه می گوید :«افتتاحیه بازارچه، روز 4 خرداد ماه با حضور جمعی از هنرمندان از جمله حمیدرضا پگاه ، احسان علیخانی ، محمود شهریاری ، ورزشکاران و مقامات و مسئولان شهرداری و شورای شهر انجام می شود»

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس