مهران رجبی گفت: مستند سازان از این لحظات استفاده کنند و به خلق تصاویری از کشتار مردم یمن توسط آل سعود دست بزنند که در تاریخ ماندگار شود. فرصت طلایی را برای ثبت وحشی‌گری آل سعود از دست ندهیم.

به گزارش مشرق، مهران رجبی در ارتباط با کشتار مردم یمن و برخورد وحشیانه با کودکان این سرزمین توسط رژیم آل سعود گفت: در حال حاضر دنیا دچار نامردمی‌های آشکاری شده است که یا باید صبوری کرد و با تفکر و اندیشه در برابر آن، رفتار حساب شده داشته باشیم یا اینکه دل را به دریا بزنیم و کار را یک سرِِ کنیم. متاسفانه باید بدون تعارف بگویم همه سازمان‌های جهانی در خدمت پروژه‌هایی از این دست هستند و با کشتار وحشیانه مردم به خصوص کودکان همکاری می‌کنند.

وی در ادامه افزود: آن‌ها از یک طرف خودشان که نمادی از وحشی‌گری هستند ملت‌های مظلوم را وحشی خطاب می‌کنند و به ملت‌های مستقل تهت و افتراء می‌زنند که حامی تروریست هستند. تنها به این دلیل که زیر بار ظلم نمی‌روند و سیاست‌های کثیفی که آن‌ها می‌خواهند را در پیش نمی‌گیرند. کشور‌های مشخصی به دلیل داشتن امکانات و تسهیلات نظامی قدرتمند خودشان را صاحب اختیار می‌دانند هر کاری که دوست دارند انجام دهند.

رجبی با اشاره به اینکه ادعای حقوق بشر داشتن دلیل بر داشتن آن توسط کشور‌هایی همچون آمریکا نیست گفت: باعث تاسف است در دنیایی که سازمان ملل وجود دارد و ار گان‌هایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند و صدایشان جهان را کر کرده است در برابر چنین رفتار‌های وحشیانه‌ای سکوت اختیار کرده‌اند، این کشور‌ها کجا هستند و چه می‌کنند؟!. دلیل سکوت این کشور‌ها از دو حالت خارج نیست یا آن‌ها وجدان ندارند یا اینکه از دست دادن میز و صندلی قدرت برایشان از هر چیزی مهم‌تر است.

بازیگر فیلم سینمایی «زیر نور ماه» در ادامه گفت: فکر این که چه بر سر افراد مظلوم یمن می‌آید عذاب آور است و ملت مظلوم یمن خواهان این هستند که خود اختیار کشورشان را به دست بگیرند. کشوری که خود را خادمین حرمین شریفین می‌داند در برابر دشمنان اصلی اسلام یعنی صهیونیست و آمریکا ایستاده است. آمریکا و آسرائیل همچون دو لبه یک قیچی به کار آدم کشی مشغول هستند.

این بازیگر با اشاره به ثبت لحظه های شرم آور رژیم آل صعود گفت: طبیعتاً هر کسی باید کار خود را در ارتباط با مردم یمن به درستی انجام دهد و ازهیچ چیزی در چنین شرایطی دریغ نکند. به نظرم مستند سازان از این لحظات استفاده کنند و به خلق تصاویری از کشتار مردم یمن توسط آل سعود دست بزنند که در تاریخ ماندگار شود. فرصت طلایی را برای ثبت وحشی‌گری آل سعود از دست ندهیم.

مهران رجبی در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه «دردسر‌های عظیم2» است که قرار است این سریال در ماه مبارک رمضان از شبکه 3 سیما پخش شود.

شایان ذکر است که کارگردانی در «دردسر‌های عظیم 1» بر عهده برزو نیک‌نژاد بود و بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، مهران رجبی، جواد عزتی، پرستو گلستانی، الناز حبیبی و امیر غفار منش در آن حضور داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    درود بر تو آقای مهران رجبی هنرمند متعهد کشورمان که برای این بی گناهان کشته شده مسلمان یمنی دلسوزی دارید. امیدواریم بقیه هنرمندان هم اینگونه باشند. بالاخره هنرمند خوب بودن فقط چشم امید داشتن به گرفتن عنوان و نشان های هنری جایزه کن و اسکار از چند اجنبی اروپایی و آمریکایی حامی رژیم آل سعود نیست. هنرمند خوب بودن دلسوز بودن برای کودکانی است که در زیر بمبارانهای هواپیماهای آل سعود تنشان می لرزد و دلسوزی برای خانواده هایی است که عزیزانشان را از دست داده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس