کد خبر 414487
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶

در ادامه عملیات نظامی ارتش سوریه در جبهه عملیاتی ریف شمالی لاذقیه، این نیروها امروز (شنبه) 5 منطقه جدید در این جبهه عملیاتی را آزاد کردند.

به گزارش مشرق، منابع میدانی سوری اعلام کردند، در ادامه عملیات ارتش سوریه در منطقه ریف شمالی لاذقیه این نیروها امروز (شنبه) موفق شدند، چندین تپه و روستای راهبردی در این منطقه را آزاد کردند.

یک منبع میدانی سوری در این خصوص تصریح کرد: ارتش با همکاری نیروهای دفاع مردمی سوریه در عملیاتی کیفی و دقیق موفق شدند، بلندی‌های الزینونة، جورة مغارة الرشوان، رویسة الملوحة، رویسة جورة الزعیتر و رویسة الجورة المدورة در دورترین نقطه ریف شمالی لاذقیه را آزاد کنند.

این منبع میدانی سوری تاکید کرد که ارتش در این عملیات از تاکتیک سرعت و دقت بسیار بالا بهره می‌برد و به واسطه آن موفق شد، ده‌ها تروریست تکفیری وابسته به «جبهه النصره» به قتل رسانده و انبارهای تسلیحاتی وابسته به این گروه را منهدم کرد.

منبع مذکور خاطر نشان کرد که یگان‌های ارتش سوریه همچنان به پیشروی خود در مناطق اطراف قله نبی یونس و جب الاحمر ادامه می‌دهند، به ویژه آنکه این منطقه شاهد نفوذ و ورود گسترده تروریست‌های مزدور از مرزهای ترکیه است.

این پیروزی‌های ارتش سوریه تنها یک روز پس از موفقیت ارتش سوریه در آزادسازی مناطق مرکشلیه و جب الاحمر حاصل شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    0 0
    در مناطقی که درگیری نیست نیرو ها آنجا باید بروند سمت مناطقی که خبری هست و تحت تصرف اند نه اینکه بست بنشینند تا داعشیان یک به یک مناطق را اشغال کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس