کد خبر 414292
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت‌: در مورد وضعیت پولادی فدراسیون فوتبال تعهد داده است که او را برگرداند و امیدواریم به تعهدش عمل کند.

به گزارش مشرق، سردار موسی کمالی در مورد آخرین وضعیت بازیکنان سرباز که کارت معافیت آنها جعلی و تا پایان فصل حق بازی را نداشتند، گفت: از نظر نظام وظیفه تکلیف‌شان روشن و همچنان تا پایان فصل حق بازی ندارند. حدود 90 درصد بازیکنانی که کارت‌شان مشکل داشت، خودشان را معرفی کردند و تعداد محدودی هم نیامدند و وارد غیب شدند که دلایل عدم حضورشان را نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: طبق صحبت‌هایی که داشتیم این بازیکنان مجاز به پرداخت جریمه و معافیت نیستند و پرونده‌شان همچنان در مراجع قضایی مفتوح است و منتظر تعیین تکلیف آنها و عواملی که در این جرم معاونت داشتند.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد اینکه بعد از پایان فصل تصمیمی برای آنها گرفته می‌شود یا خیر، گفت: بعد از پایان فصل بررسی صورت می‌گیرد و مشخص می‌شود که آنها می‌توانند در تیم‌های بازی کنند یا خیر. بهترین تصمیم این است که چند نفری هم که خودشان را معرفی نکرده‌اند، این کار را انجام دهند.

سردار کمالی در پاسخ به این سوال که لیگ قطر به پایان رسیده، اما هنوز پولادی برای مشخص شدن وضعیت کارت پایان خدمت خود به ایران نیامده، تاکید کرد: در مورد وضعیت پولادی فدراسیون فوتبال تعهد داده است که او را به ایران بازگرداند و امیدواریم به تعهدش عمل کند. این بازیکن هم باید به قول خودش که داده بود، پایبند باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس