کد خبر 414205
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

جمال شورجه درباره‌ی پروژه «حضرت موسی (ع)» اعلام کرد که این مجموعه آماده پیش‌ تولید است و فقط منتظر دریافت بودجه هستیم.

به گزارش مشرق، این تهیه‌کننده گفت: مدت‌هاست که با آقای سلحشور مذاکراتی برای تولید سریال «موسی کلیم‌الله» انجام داده‌ایم که در حال حاضر این پروژه آماده برای پیش‌ تولید است و برآورد بودجه‌ای هم انجام گرفته، فقط منتظریم تا پاسخ داده شود و قراردادها را ببندیم تا این کار به مرحله‌ی اجرا برسد.

وی همچنین بیان کرد: چنانچه سریع‌تر بودجه این کار فراهم شود، می‌توانیم کار را هرچه زودتر به تولید برسانیم؛ البته هنوز بازیگران این کار قطعی انتخاب نشده‌اند. سریال «موسی کلیم‌الله» یک مجموعه 72 قسمتی خواهد بود و تاکنون نگارش تمام قسمت‌ها هم انجام شده است.

شورجه که تهیه‌کنندگی سریال «شهید بروجردی» را هم برعهده دارد، درباره این پروژه گفت: تا این لحظه برای این پروژه اتفاقی نیفتاده است و همچنان منتظریم تا صداوسیما به ما جواب بدهد تا بتوانیم کار را به مرحله اجرا برسانیم. بخش عمده‌ای از فیلمنامه سریال شهید بروجردی نوشته شده است، در واقع 16 قسمت کامل نگارش شده و طرح بقیه بخش‌ها هم آماده است.

این تهیه‌کننده در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه سریال شهید بروجردی علیرغم پیگیری‌های تهیه‌کننده کار همچنان در لابی‌ها باقی مانده و متوقف است. با تغییر مدیریت‌های اخیر در سازمان صداوسیما و همچنین تغییر سیستم‌های مدیریتی بیشتر آثاری که قرار بود ساخته شود، متوقف مانده و کار خاصی صورت نگرفته است.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    حیف است مسئولان چرا انقدر وقت تلف می کنند؟ فورا بودجه را تامین کنید همه زندگیمان شده یا کی روش یا طنزهای بدرد نخور یا ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس