کد خبر 414142
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

رئیس رسانه ملی گفت: صداوسیما امیدوار است در آینده نزدیک با رفع مشکلات مالی و با کمک دولت، ضمن حل مشکلات مربوط به پوشش دیجیتال شبکه‌ها، امکان راه‌اندازی شبکه‌ای مستقل و جدید را برای استان تهران فراهم کند.

به گزارش مشرق، محمد سرافراز در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان‌ تهران به جایگاه ویژه استان تهران به لحاظ موقعیت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: صداوسیما امیدوار است در آینده نزدیک با رفع مشکلات مالی و با کمک دولت، ضمن حل مشکلات مربوط به پوشش دیجیتال شبکه‌ها، امکان راه‌اندازی شبکه‌ای مستقل و جدید را برای استان تهران فراهم کند.

رئیس رسانه ملی افزود: تا زمان راه‌اندازی شبکه تلویزیونی جدید، رادیو تهران وظیفه ارائه خدمات رسانه‌ای به شهرستان‌های استان تهران را برعهده خواهد داشت.

نقوی حسینی، نماینده تهران، ورامین و پیشوا و دبیر مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران نیز در این دیدار از نیاز شهرستان‌های این استان به حمایت‌های رسانه ملی سخن گفت و تصریح کرد: جمعیت 4میلیون نفری شهرستان‌های استان تهران از داشتن شبکه‌ای مستقل محروم هستند و درخواست نمایندگان مجمع توجه بیشتر رسانه ملی به شهرستان‌های استان است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس