کد خبر 413353
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

ستاره اسپانیایی رئال که در غیبت لوکا مودریچ، بار دیگر در خط هافبک به کار گرفته شده بود از عملکردش در تورین راضی نیست، اما همچنان معتقد است تیمش می تواند در مادرید نتیجه را عوض کند.

راموس اعتراف کرد: بازی ضعیفی ارائه دادمبه گزارش مشرق، سایت Goal نوشت: سرخیو راموس اذعان کرد که در شکست 1-2 رئال مادرید در مقابل یوونتوس بازی ضعیفی را انجام داده است. این بازیکن اسپانیایی که یک مدافع محسوب می شود، در ادامه حضور گاه و بی گاهش در خط هافبک رئال مادرید به دلیل غیبت لوکا مودریچ، دیشب نیز به عنوان یک هافبک به میدان رفت.

راموس متهم به از دست دادن توپ در موقیعت های بسیار خطرناک شده است. گل های آلوارو موراتا و کارلوس توز در مقابل تنها گل کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید باعث شد تا یوونتوس برنده دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

راموس اعتراف کرد این بازی، چیزی نیست که خود و هم تیمی هایش بخواهند در آینده به یاد بیاورند و با خوشی از آن یاد کنند، اما تأکید کرد که تیمش در بازی برگشت از شانس زیادی برای کسب پیروزی و صعود به فینال لیگ قهرمانان برخوردار خواهد بود.

راموس در این باره گفت: " در کل، این بازی بدی برای ما بود. من ضعیف بازی کردم، اما این مرا نگران نمی کند. من به آنچلوتی اعتماد دارم و او نیز به من اعتماد دارد. هنوز یک بازی دیگر مانده است و ما می توانیم نتیجه مجموع دو بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم. در خط میانی ما بیشتر می دویم، اما دوست ندارم اشتباه فردی هیچ بازیکنی را ذکر کنم. به هیچ وجه سخت نخواهد بود که در سانتیاگو برنابئو بهتر از آن چه امروز انجام دادیم، بازی کنیم. من مطمئنم که همه چیز تغییر خواهد کرد. تسلیم شدن در طبیعت من نیست. این در فلسفه و DNA من جایی ندارد."

قبل از روبرو شدن با شاگردان آلگری در هفته بعد، مردان آنچلوتی باید در دیداری سخت و برای کم کردن فاصله با بارسلونا، از والنسیا میزبانی کنند. گفتنی است که تنها 3 بازی تا اتمام بازی های این فصل لالیگا باقی مانده است.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس