کد خبر 413311
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲

آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان آمریکایی‌ها اخیرا در مصاحبه‌ای به توجیه اقدامات ضدبشری حکومت آل سعود همچنین حمایت آمریکا از تجاوز عربستان به یمن پرداخته‌ است که این موضوع با واکنش منفی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

گروه سیاسی مشرق - آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان آمریکایی‌ها که علاقه زیادی به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی دارد، اخیرا مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های فارسی‌ زبان درباره حمایت آمریکا از تجاوز نظامی آل‌سعود به یمن و کشتار مردم و کودکان بی‌گناه این کشور کرده است. وی در توجیه این حمایت چند نکته را یادآور شده است. اما کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک در مقابل این توجیهات آقای سخنگو پاسخ‌های جالبی به وی داده اند که در ادامه ذکر می‌شود.

پاسخ مردم ایران به یاوه‌گویی های سخنگو

پاسخ مردم ایران به یاوه‌گویی های سخنگو

پاسخ مردم ایران به یاوه‌گویی های سخنگو

پاسخ مردم ایران به یاوه‌گویی های سخنگو


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهمان ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    آقای آلن ایر یا نفهم تشریف دارد یا خودش را به خریت زده است . چشم و گوش مردم باز است و همه چیز را تشخیص می دهند . پس بهتر است حرف های منی یه غاز و بی اساس نزنید. چون در سیاسی بودن شما شک کرده ام . یک دانش آموز ابتدایی هم مانند شما متناقض صحبت نمی کند . ای کاش این نظرات را می دیدی و می خواندی و کمی در جواب دادن هایت تفکر می کردی . اگر تمام سیاستمداران آمریکا مانند شما فکر می کنند که فاتحه سیاست کلی آمریکا خوانده شده است.
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    دمشون گرم عالی بود
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خیلی نظرات واقع بینانه ای بود من قبل ها فکرمی کردم آمریکا مهد تمدن است ولی با رفتارهای عجیب شان تو این چند ساله برام ثابت شده حقوق بشر و تمدن و دمکراسی و احترام به انسانیت در این کشور حداقل در بین سیاستمدارانش مرده است .
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اشتباه کار ما اینجاست که میخوایم یه قاتل و کلاش شناخته شده جهانی رو با منطق محکوم کنیم و بگیم چون در سوریه و یمن یا مثلا اوکراین و یمن رفتار دوگانه داره پس کارش اشتباهه!!! وقتی طرف کلاهبردار حرفه ایه گفتن این حرفا فایده ای نداره، چون خودش میدونه چیکارس و گفتن این حرفا واسش فایده ای نداره، فقط و فقط باید با زبون زور باهاش حرف زد، باید انقدر از نظر نظامی واقتصادی و رسانه ای و پیمانهای همکاری بین المللی قوی بشیم که بتونیم راحت پوزه این قاتل و کلاش سابقه دار رو به خاک بمالیم. خدا رحمت کنه امام رو ، خوب این کلاش رو شناخته بود که بهش میگفت: "شیطان بزرگ".
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    فکر کنم این یارو دچاربیماری دوشخصیتی است دستکش مخملی بادست چدنی زیرش مرگ بر شیطان بطرگ آمریکا خطاب به دولتمردان آمریکایی گفتند: اولاً غلط می کنید. ثانیاً همانطور که در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفتم، دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که بخواهد به او تعرض کند، رها نخواهد کرد.
  • کمال ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    درود بر همه ایرانیان با شعور.
  • ابراهیم ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    فقط بنظر من مقصر اصلی قضیه ایرانه که تنگه هرمز رو بروی صادرات نفت این سگ صفتای سعودی نمیبنده تا هم اربابشون امریکا ببینیم چه غلطی میخوان بکنن وهم اینکه این شیوخ نفهم وخوش گذران خلیج فارس بدونن چیکاره اند/
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    لایک
  • مهدی از قم ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    حیات امریکا و کل جهان غرب در جنگ و تفرقه در خاور میانه است
  • محمود ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اقای الن شما نه دلتون بحال عربستان سوخته نه به فکر مظلوم هستید.شما بدنبال دلارهای نفتی هستید.از هر کجا و هر طریق.تمامی ادمهایی که از سیاست اطلاعی هم ندارند اینو بخوبی میدون.برو اقاجان خودتی و اون نظام سرمایه داریتون
  • رضا ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    ایرانی اگر غیرت داشته باشد ایشان را از لیست فرندهای خود حذف می کند، فید پست هایش را دنبال نمی کند، نهضت "نادیده گرفتن" آقای ایر راه می اندازد تا از شدت کم شدن لایک های فیسبوکش افسرده شود، دق کند و بمیرد :ددددد
  • آریو سوئد ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    این آقای الن ایر هم دیوانه است مثل تمامی اونهای دیگه ای که سیاست امریکا را میچرخانند. هدف اینها ایجاد آشوب در منطقه است تا بتوانند به رژیمهای دیوانه ای مثل عربستان سلاح بفروشند. متاسفانه بعضی ها هم هنوز امریکا را یک دمکراسی میدانند. آخه این چه دمکراسیست که رهبرانش با پول کارخانه جات اسلحه سازی و شرکتهای نفتی سر کار می آیند؟ این چه دمکراسییست که قدرت فقط در دست دو حزب میچرخه و هر دو هم مثل هم فکر میکنند؟
  • امیر امیری ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    شما درآینده نزدیک از تاریخ خجل خواهید شد
  • پسر ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    آمریکا فکر کرده یه سخنگو فارسی زبان داره شاهکار کرده اتفاقا ایر با این کارش میرسونه که چقدر به حقوق بشر و دیگر کشورها احتارم نمیذاره هر لحظه گندکاری دولتش به مردم ایران میرسوه خداوند دشمنان شما را از احمق ها قرار داه است
  • امیر ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    آقای آلن سیاست شماها خیلی ساده و روشن است . طرفداری از ظالمان جهانی و تضعیف کشورهای مظلوم وتجزیه آنها بنفع صهیونیست و وهابیت به کمک امثال داعش با نسل کشی. این دموکراسی غربیه؟!
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    لایک داره
  • رجبعلی از اشکور ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    جناب الن ایر // شماها اول از عراق برعلیه ایران حمایت کردید بعد که دیدید صدام تاریخ مصرفش گدشته نقشه کشیدید که سلاح کشتارجمعی در عراق هست که ان حمله راانجام دادید اخرشم چیزی پیدا نکردید //شما از اکراین جهت تعویض ریاست کشورشان حمایت کردید حالا چرا از یمن حمایت نمیکنید // اقای ایر من طرفدار هیچکدام از معترضین نیستم اما واقعا شما ها فکرمیکنید مردم ایران مثل مردمان بیخیال دنیا حواس مان به مسایل منطقه نیست ؟؟ اقای ایر فکرنکن چون فارسی بلدی احساس میکنی مردم ایران راشناختی ؟ خیر در اشتباهی اگرما ایرانیان در درون اختلاف سلیقه داریم اما در زمان خطر همه ما در یک سنگر وزیر یک پرچم برعلیه متجاوز میجنگیم /از نام کشورت هم نمیترسیم ما برای همه حتی شما واقای اوباما احترام قایل هستیم اما بازبان زور بات ما سخن نگویید // اقای ایر خداییی میخواهم ازشما یک سعوال ساده بپرسم /شما اختیار کشورتان رادارید یا اسراییل ؟؟ لطفا نگو ما اختیار کشور مان را داریم !! اقای ایر یک سعوال دیگه حساب کردید از هروشیما تا حمایت از تجاوز عربستان به یمن مثلا عراق افغانستان لبنان فلسطین غزه فتنه شما درپاکستان سوریه جنگ ایران وحمایت شما از عراق و جنگ با ویتنام و و وو ووو که خیلی زیاده چقدر کودک بی گناه پیر جوان بی دفاع را شما امریکاییها گشتید ؟؟؟تورو خدا اقای الن ایر عزیز هیچ کشوری توی دنیا به اندازه شما امریکاییها واسراییل که شما ها حامیش هستید ادم کشتن ؟؟؟؟ اقای الن ایر عزیز تو وجدان داری ؟؟ اگر داری حتما ازین همه ادمکشی وجدانت چه پیامی به تو میدهد؟؟؟اقای الن ایر من اهل مسایل سیاسی نیستم اما چون ایرانیم حواسم به همه جا هست تقریبا نمیشه سرمان کلا گدا شت به عبارتی جالبترخرمان کنید !!! اما اقای الن ایر عزیز بنده بواسطه احترامی که برای همه قایل هستم خصوصا شما که از شعر ادب پارسی لدت میبرید ودر گفتارتان از ان استفاده میکنید به جنابعالی عرض میکنم اقای الن ایر دشمن امریکا ایرانیان نیستند بلکه عربها هستن شما بیدار نیستید !!اقای الن ایر ایرانیان تروریست نیستند خودتانم میدانید اما اربابتان همان یهودیهای که کشورشمارا گروگان گرفتند وشما در خواب هستید مغز شمارا مشغول ایرانیان کردن !!!اقای ایر ما باهیچ کشوری دشمنی نداریم اما اگر فرار باشد به کشورمان تعرض شود ما همه دریک سنگر هستیم وقلم پایتان را خورد میکنیم !!اقای الن ایر عزیز خواهش میکنم درست به اوضاع دنیا نگاه کن شما حقوق بشر سرتان میشود ؟؟؟
  • سید ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    آقای آلن خودتان برای مذاکره با ایران پیش قدم شدید .خودتون هم میزنید زیر میز و از روی میز حرف میزنید. یا للعجب
  • اعظم ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    افرین به غیرت مردان ایران پیروز باشید
  • yaser ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    ما کلا از ظالم در برابر مظلوم حمایت میکنیم! اینو خوب اومده بود :)
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بیچاره آلن ایر. نمی دونست تو این مورد نباید دهنشو وا کنه؟ اینهمه مردم یمن رو کشتن اونوقت این توجیهات ابلهانه! به خاک یک کشور مستقل حمله کردن اینا می گن از خودش دفاع کرده؟ خوبه یمنی ها تا دوماه بعد حمله هم یک تیر به سمت سعودی نزده بودن. یاد حمایتشون از صدام افتادم. دل می خواد بدونم آیر برای توجیه حمایت آمریکا از حمله صدام به ایران چی داره بگه؟! شاید اونم حق داشته به ما حمله کنه. جرات داری بگو آلن خان. نترس.
  • مهدی ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    باید یه این الن ایر احمق گفت انقدر حمایت کنید تا خودتان هم مثل عربستانی های نجس به لجن کشیده بشید .
  • بیژن ستایش ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    آقای ایرلطفابه سیاست های دوگانه خوددراوکراین ،سوریه،یمن،سودان،لیبی نگاه کنیدشماکه بویی ازحقوق بشرندارید چرا این حرف ها را می زنیدآیاحمایت ازکشتارکودکان وزنان ونابودی زیرساخت های یک کشوردرمقابل فرارعبدربه منصوروآل سعودخبیث وراه انداختن حملات سنگین وبی امان وآنهم با حمایت وچراغ سبز شما دراین برهه امکان پذیربودیقینا نه .چطوردرمورد نقض حقوق بشردربحرین حرفی به میان نمی آوردوازرژیم ناقض حقوق بشرآن ایرادی نمی گیریددرسوریه چطورازرئیس جمهورقانونی آن حمایت نمی کنید وبا دخالت های مستقیم وغیرمستقیم شمامردم سوریه دربدترین وجه ممکن قرارگرفته اندبه حملات خودومتحدینتان درعراق به داعش نگاه کنید وبه ارسال غذا ومهمات برای گروه افراطی داعش توجه کنیدروزی همین عربستان ،داعش ،النصره ودیگرگروه های افراطی گلوی خودتان را می فشارندبه امید آن روز که دیرنیست
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    شرم اور است یک کشور جلوی چشم جهان تو سط عیادی شما قتل عام و نابود می شود ولی شما عین خیالتان نیست و از او پشتیبانی هم میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علیرضا ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    چطوره که عربستان میتونه برا دفاع از مرزهای خودش هر کاری کنه ولی ایران برای دفاع از مرزهای خودش حق نداره هیچ کاری کنه ؟؟؟ دوربین مخفی ؟؟
  • مجید ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    دم برو بچه های فیسبوکی گرم جوابهای دندانشکنی دادند.
  • تهرانی ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    جواب ما ایرانی ها به شما رو سردار سلامی خواهد داد...نابود باد آمریکا
  • افشین تهران ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    اینقدر کارهای این امریکا زشت و متوحشانه هستکه تمام مردم دنیا چه در شرق و چه در غرب متوجه این ریاکاریها شدن.مردم دنیا رو چی فرض میکنن؟دوره این دلقک بازیهای شما تموم شده.افرین بر فارسی زبانهاییکه جواب این مردک رو دادن.
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    چه به روز آمریکا آمده است که هر جا کار و رخداد زشتی پیدا می شود آمریکا از آن حمایت می کند
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    درود و احسنت بر آدمهای حقگو
  • احسان ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    0 0
    این اظهارات هم وطنان عزیزمان گوشه ای از واقعیات موجود در مورد آمریکا و رژیم کودکش و قرون وسطایی آل سعود بود سران پلید آمریکا خودشان هم می دانند مانند سگ دروغ می گویند و حقوق بشر و دمکراسی حرف مفتی است که برای دنبال کردن منافع خود آن را بلغور می کنند و الا هر انسان آزاده ای با دیدن این همه جنایتی که آل سعود پلید می کند باید ذره ای وجدانش بیدار شود و در مقابل آن اعلام موضع کند . آیا سران آمریکا تاکنون از خود نپرسیده اند جایگاه رژیم بیابانی و وحشی عربستان در دمکراسی کذایی آن ها کجاست ؟ حقوق بشر در نزد حاکمان فاسد و شکم گنده آل شمر و یزید (ال سعود ) کیلویی چند است ؟ سرمداران فاسد و ظالم آمریکا اگر یک ذره مردانگی دارند خود را در پشت الفاظ حقوق بشر پنهان نکنند و به صراحت اعلام نمایند از آل سعود بخاطر نفت و سر سپردگی اش به رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم و هیچ انسان عاقلی این دروغ های شاخدار آن ها را باور نمی کند
  • كريم ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    آقاي آلن اير يك سئوال هميشگي در ذهن ما ايرانيان است:چرا دولت امريكا هميشه جايش در كنار ظالم است؟آيا شد كه از مظلوم هم دفاع كند؟
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    0 0
    من جاي شما عزيز ان بودم يك كمپين از حرفهاي وقيحانه اين مقام رسمي امريكاي نكبت راه مي انداختم. فكرش رو بكنيد اين جملات گهربار اين ابله يأنكي با خط درشت همه جا نشأن داده شود تا روز سقوط ال منحوس. بايد از سوتي هاشون استفاده رسانه اي كرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس